تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

آیین تجلیل از پیشكسوتان روابط عمومی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب

آیین تجلیل از پیشكسوتان روابط عمومی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز، آیین تجلیل از پیشکسوتان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یکشنبه ۲۵ تیرماه با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران عالی مناطق نفت خیز جنوب و همچنین جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا علیه السلام شهرک نفت برگزار شد.

آفتاب کارون:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت خیز، آیین تجلیل از پیشکسوتان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یکشنبه ۲۵ تیرماه با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران عالی مناطق نفت خیز جنوب و همچنین جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا علیه السلام شهرک نفت برگزار شد.

 در این نشست مهندس علیرضا دانشی، ضمن ابراز خرسندی از حضور پیشکسوتان در این مراسم گفت: پیشکسوتان و نیروهای بازنشسته، افتخار امروز صنعت نفت ما هستند که بیش از هر زمانی اکنون به تجربه و دانش آن‌ها نیازمند هستیم.

 وی افزود: افتخار ما این است که نخستین اداره روابط عمومی در کشور در مناطق نفت خیز جنوب تاسیس شد و قدمتی ۷۰ ساله دارد که الگو دهنده تاسیس وزارت فرهنگ پیش از انقلاب و پس از نیز وزارت ارشاد بوده است.

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در تشریح اهمیت عملکرد روابط عمومی اذعان داشت: روابط عمومی جایگاهی رفیع و حیاتی در هر مجموعه‌ای دارد که علاوه انتشار اطلاعات بر ثبت و انتقال آن‌ها به نسل‌های بعدی و گردش اطلاعات بسیار جایگاهی مهم دارد.

 وی ادامه داد: در کنار اهمیت به جایگاه روابط عمومی، استفاده از تجربه و دانش پیشکسوتان این عرصه نیز بسیار حیاتی است که امیدواریم در دوران جدید و پای کار آمدن جوانان خوش فکر و انقلابی در عرصه روابط عمومی با اجرای موفق طرح جمع آوری خاطرات و کتاب ‌تاریخ شفاهی، جمع کثیری از دانش و اطلاعات مانده در سینه پیشکسوتان ثبت و نشر پیدا کند که در این راه همت و کمک خود افراد پیشکسوت بسیار مهم است.

 در ابتدای این نشست، مهندس سعید آتشبار رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور پیشکسوتان در مناطق نفت خیز جنوب اظهار داشت: ایجاد ارتباط بین نسل گذشته و نسل فعلی از راه مراسم‌های این‌چنینی، باعث تقویت ارتباط بین نسل‌ها و همچنین انتقال تجربیات به نسل‌های بعدی می‌شود.

 وی افزود: حضور پیشکسوتان در میان جوانان و همچنین حضور در محیط‌های کاری آنان، علاوه بر تقویت روحیه کارکنان و افزایش شوق کاری آنان، موجی از امید به آینده و ترسیم راه روشن برای جوانان را سبب می‌شوند.

 رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اعلام خبر تدوین سند روابط عمومی براساس الگوی ایرانی اسلامی، اذعان داشت: این سند براساس تجربیات، اطلاعات و دانش پیشکسوتان تحت عنوان تاریخ شفاهی شکل می‌گیرد.

 در ادامه این نشست، اسحاق ریور مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، ضمن تشکر از برگزاری نشست تکریم بازنشستگان نفت در مناطق نفت خیز جنوب گفت: در گذشته هنگام جدایی و منفک شدن افراد از نفت و در واقع بازنشستگی، برای آن‌ها جشنی برگزار می‌شد و پس از آن دیگر هیچ کس از آنها یادی نمی‌کرد در حالی که سینه این افراد مملو از تجربیات و اطلاعاتی است که می‌تواند در بسیاری مسائل و مشکلات صنعت کارساز باشد‌.

 وی افزود: در برخی شرکت‌های خارجی، افراد پس از بازنشستگی تحت عناوین دیگر، گروه بندی شده و در مراسم‌های مختلف دعوت و مورد احترام و نکوداشت قرار می‌گرفتند که این با هدف تقویت روحیه و توان کاری نسل کارکنان ‌فعلی صنعت بوده است.

 در ادامه این نشست نیز برخی از مدیران و کارکنان سابق و بازنشستگان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به بیان خاطرات و تجربیات خود در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن پرداختند.

 به گزارش nisoc.ir، رونمایی از نقاشی آبرنگ از حرم مبارک امام رضا علیه السلام اثر یکی از پیشکسوتان روابط عمومی مناطق و همچنین اهدای لوح سپاس و تکریم از پیشکسوتان حاضر در مراسم از بخش‌های پایانی مراسم بود.

 دیدار بازنشستگان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با کارکنان فعلی و بازدید از بخش‌های مختلف این اداره و همچنین ادای احترام به شهدای گمنام شهرک نفت اهواز از بخش ابتدایی این مراسم بود​.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.