تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

«سفیر انقلاب» در مدارس منطقه آزاد اروند به اجرای برنامه می‌پردازد

«سفیر انقلاب» در مدارس منطقه آزاد اروند به اجرای برنامه می‌پردازد

آفتاب کارون: معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری برنامه «سفیر انقلاب» در ۱۰ مدرسه از مناطق کم برخوردار شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، خبر داد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین عادل فریحی، بیان کرد: برنامه «سفیر انقلاب» ویژه مدارس منطقه آزاد اروند

آفتاب کارون:

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری برنامه «سفیر انقلاب» در ۱۰ مدرسه از مناطق کم برخوردار شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، خبر داد.

وی با بیان اینکه این کاروان همراه خود نمایشگاهی از دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب شکوهمند اسلامی با عنوان (صعود) به همراه دارد، گفت: سفیـر انقلاب در هـر مدرسه با اجـرای سرود، تئاتــر، سخنرانی، برگزاری جنگ شادی با دانش‌آموزان همراه خواهد بود و چهل و چهارمین سالگـرد انقلاب را در مدارس جشن می‌گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند هدف از اجرای این برنامه را آشنایی نوجوانان و جوانان با آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی این برنامه در فضایی شاد و متنوع در مدارس سطح منطقه صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.