کد خبر : 51798
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان:

سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی از امروز مکلف به عقد قرارداد با کشاورزان خوزستان هستند / کشاورزان در صورت عدم همکاری فورا اطلاع دهند

سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی از امروز مکلف به عقد قرارداد با کشاورزان خوزستان هستند / کشاورزان در صورت عدم همکاری فورا اطلاع دهند

کشاورزان در صورت عدم همکاری فورا اطلاع دهند.

رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان در گفتگو با آفتاب کارون گفت: از امروز کلیه واحدهای سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی مکلف به عقد قرارداد جهت تحویل آب و نهاده های کشاورزی به کشاورزان سراسر استان می باشند و هر گونه عدم همکاری و استنکاف از این موضوع تخلف محسوب می شود و قابل پیگیری است.
مسعود اسدی در همین رابطه از کشاورزان خواست جهت انعقاد قرارداد به واحدهای تابعه سازمان آب و برق و سازمان جهاد کشاورزی مراجعه کنند. کشاورزان در صورت عدم همکاری فورا اطلاع دهند.
وی گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده لذا لازم است با توجه به محدودیت های منابع آبی که تا امروز باعث تاخیر در شروع کشت کشاورزان شده است، با نهایت تلاش و جدیت و حداکثر بهره وری از منابع آب، اقدام به کشت پاییزه شود.
رییس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان از سازمان آب و برق خواست فورا نسبت به رهاسازی منابع آبِ تعهد شده در مصوبه شورای کشاورزی جهت کشت پاییزه اقدام کند تا کشاورزان بتوانند کشت خود را در فرصت باقیمانده انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.