کد خبر : 55782
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۵

رونمایی از سامانه جامع معرفی تولیدات بشناس با حضور استاندار خوزستان

رونمایی از سامانه جامع معرفی تولیدات بشناس با حضور استاندار خوزستان
 سامانه جامع معرفی تولیدات «بشناس» با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی رونمایی شد.
 سامانه جامع معرفی تولیدات «بشناس» با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی رونمایی شد.
حسن محمدی مجد رئیس جهاددانشگاهی خوزستان در مراسم رونمایی از اپلیکیشن جامع معرفی تولیدات «بشناس» که امروز (۲۰ خردادماه) با حضور استاندار خوزستان و مسوولان استان انجام شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید و لزوم ایجاد جهش معنادار در تولید و دستیابی به این مهم با مشارکت مردم، وجود یک سامانه جامع برای معرفی و به نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخل ضروری بود.
به گزارش آفتاب کارون به نقل از ایسنا، وی افزود: جهاد دانشگاهی با سابقه ۲۰ ساله فعالیت در حوزه هوش مصنوعی با کمک شرکت دانش بنیان آداب سامانه جامعی تحت عنوان «بشناس» طراحی کرده است تا تمام تولیدات کشور را در آن ارائه دهد و به یک نمایشگاه دائم در دسترس همگانی تبدیل شود.
رئیس جهاددانشگاهی خوزستان با اشاره به امکان آپلود همه محصولات در این سامانه گفت: این سامانه الگوریتم‌های پیچیده و تعاملی دارد که هدف آن محقق کردن رشد و جهش تولید است و در این زمینه از تلاش‌های متخصصان شرکت دانش بنیان آداب و حمایت‌های معاونت امور اقتصادی استانداری سپاسگزاریم.
رونمایی از سامانه جامع معرفی تولیدات «بشناس» با حضور استاندار خوزستان
همچنین محمد راضی جلالی معاون اقتصادی استاندار خوزستان نیز در این مراسم اظهار کرد: در راستای انعکاس دستاوردهای دولت شهید جمهور، بنا بود در فاصله پیش رو تا انتخابات یکسری پروژه‌ها افتتاح شوند که برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شده است. علاوه بر این چند رونمایی مهم داریم که یکی از آن‌ها رونمایی از اپلیکیشن «بشناس» جهاد دانشگاهی خوزستان با مشارکت بخش خصوصی بوده است.
وی افزود: این سامانه با بهره‌گیری از هوش مصنوعی در زمینه‌های مختلف جای خود را در همه عرصه‌ها پیدا کرده و فراگیرتر خواهد شد. اپلیکیشن بشناس قابلیت این را دارد مانند نمایشگاه، محصولات تولیدی جای جای کشور را ذخیره کند تا اگر کسی فرصت حضور در نمایشگاه را نداشت برای دیدن محصولات به این اپلیکیشن مراجعه کند.
معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: همچنین علاوه بر مشاهده محصولات، نحوه ارتباط با شرکت‌ها و …. در این اپلیکیشن مشخص شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.