کد خبر : 46355
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

رزمندگان اسلام باز هم مشت محکمی بر دهان تروریست‌ها خواهند زد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی که پیش از ظهر امروز در مصلای تهران آغاز به کار کرد، گفت: پلیس مسئول امنیت، آرامش و نظم در جامعه است و ناجا نیز خود را در خدمت مردم

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی که پیش از ظهر امروز در مصلای تهران آغاز به کار کرد، گفت: پلیس مسئول امنیت، آرامش و نظم در جامعه است و ناجا نیز خود را در خدمت مردم برای حفظ جان، مال و ناموسشان می‌ داند.

وی با اشاره به گستره حضور پلیس در کشور افزود: نیروی انتظامی در بیش از ۸۷۵۰ کیلومتر مرز آبی و خاکی حضور داشته و علاوه بر آن در تمام جاده‌ها، روستاها و شهرها، شاهد حضور پلیس هستیم و این پلیس توانسته با استفاده از همه ظرفیت‌های خود خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه دهد.

مردم، پلیس را پناهگاه خود می‌دانند

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه افتخار پلیس این است که مورد اعتماد مردم است، گفت: مردم، نیروی انتظامی را ملجا، پناهگاه و تکیه‌گاه خود می‌دانند و در مقابل گروه‌های مخل امنیت نیز که پلیس با هر شخص، فرد، گروه و سلیقه‌ای که بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند، می‌ایستد.

اشتری بر ضرورت استفاده از فناوری روز در ناجا تاکید کرد و گفت: استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات روز جزو برنامه‌های همیشگی ناجا بوده چرا که جرائم و مجرمان همیشه از دانش و تجهیزات روز استفاده می‌کنند و البته همواره پلیس چند قدم از آنها جلوتر است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان برای برخورد با جرائم از روش‌های سنتی ۱۰ سال قبل استفاده کرد، گفت: در همین راستا نیز پلیس از تجهیزات روز استفاده می‌کند و این نمایشگاه نیز با همین هدف برگزار شده البته بنا به دلایلی بخشی از امکانات و تجهیزات ما در این نمایشگاه به نمایش درنیامده است.

فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به امنیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران یک امنیت باثبات و مثال‌زدنی است. در این منطقه پرتلاطم که تروریست‌ها در آن حضور دارند ما یک امنیت باثبات داریم.

اشتری افزود: متاسفانه امروز کشورهایی که شعار مبارزه با تروریسم را می‌دهند، از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و شاهد مثال این سخنان هم نیز حمایت گروه‌های صهیونیستی و آمریکایی از جیره‌خواران تروریست از عراق و سوریه است. آنها می‌خواهند ناامنی را به منطقه بیاورند اما می‌بینیم که کشورمان از چه امنیتی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در این منطقه پرتلاطم یک کشور امن و جزیره ثبات است، گفت: گروهک‌های تروریستی در برابر این اقتدار و امنیت به جایی رسیده‌اند که دست به حرکت‌های کور و مذبوحانه در اهواز زدند و دیدیم تعدادی تروریست چطور به مردم بی‌دفاع حمله کردند. این کار بسیار خفیف و البته ناجوانمردانه بود و حتما رزمندگان اسلام کما اینکه انتقام گرفتند باز هم مشت محکمی بر دهان این تروریست‌ها خواهند زد.

اشتری اضافه کرد: پلیس در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و … با هر گونه تحرکی که بخواهد به امنیت و آرامش این مردم خدشه وارد کند، برخورد خواهد کرد، چرا که پلیس جمهوری اسلامی ایران یک پلیس مقتدر و توانمند است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.