کد خبر : 49009
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

دیدار مسئولین سازمانهای صنفی اهواز و انجمن اسلامی بازار با خانواده شهدا

هیأت رئیسه اتاق اصناف اهواز، انجمن اسلامی بازار و تعدادی از روسای اتحادیه صنفی، کسبه و بازاریان اهواز با خانواده معظم چند شهید دیدار کردند.

به مناسبت  چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و‌ مصادف با تقارن ایام فاطمیه، هیأت رئیسه اتاق اصناف اهواز، انجمن اسلامی بازار و تعدادی از روسای اتحادیه صنفی، کسبه و بازاریان اهواز از خانواده  معظم شهید دوران انقلاب محمد تقی کتانباف و شهید دوران جنگ تحمیلی احمد علی فرازمند، دیدار و دلجویی کردند.

 به گزارش آفتاب کارون، حاج کاظم شایسته مسئول انجمن اسلامی بازار اهواز ضمن تسلیت ایام سوگواری صدیقه کبری فاطمه زهرا (ص)، فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت بزرگ و سرافراز ایران بخصوص خانواده شهید محمد تقی کتانباف و احمد علی فرازمند تبریک و تهنیت گفت.

وی هدف از این دیدار معنوی را که به همراه جمعی از مسئولان اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی  و شورای مرکزی انجمن اسلامی بازار اهواز  انجام شد، تجلیل از خانواده معظم شهدای بازار و ارج نهادن به صبر و مقاومت و ایثار آنان و تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (قدس سره) و معنویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برشمرد.

وی گفت: این عزت و افتخار کنونی که اکنون ملت ایران در قبال کشورهای اسلامی و جهان دارد، بدلیل ایثار و مقاومت رزمندگان عزیز اسلام و فداکاری و از جان گذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار آفرین می باشد که برای حفظ آب و خاک میهن اسلامی تا پای جان ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند و تا امروز آنرا جانانه نگهداری کردند.

مسئول انجمن اسلامی بازار اهواز  افزود: دلاوری ها و رشادتهای جوانان عزیز را در صحنه پیکار با دشمنان اسلام و ایران و ‌در جهان بی نظیر خوانده و دشمن تا به دندان مسلح را که از تمامی کشورهای استکبار ی و آمریکای جهان خوار  با همه سلاح و تجهیزات حمایت می شد، از خاک خود بیرون رانده و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن اسلامی را در اختیار  دشمنان قرار دهند.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌ها وتلاش جوانان انقلابی بیان کرد: همانطوریکه امام راحل (ره) پیش بینی کرده بودند این تهدید ها را به فرصت تبدیل و با تلاش و ابتکار عمل دانشمندان و صنعتگران جوانان توانسته ایم سلاحهای دفاعی و تهاجمی مورد نیاز را خودمان بسازیم و به خودکفایی برسیم و امروز پیشرفته ترین سلاح ها و موشکهای نقطه زن را در اختیار داشته باشیم تا دیگر هیچ دشمنی جرأت پیدا نخواهد کرد که به کشور مان حمله نظامی بکند.

حاج کاظم شایسته در ادامه تأکید کرد: امروزه رهنمود های امام  راحل (ره) و منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و لیاقت و توانمدیهای جوانان عزیز و فرهیخته و از سوئی از برکات خونهای گرانقدر و فداکاریهای جانبازان و ایثارگران و صبر و شکیبایی خانوادهای معظم شهدا، که باید همواره سپاسگزار  و قدردان آنها باشیم  با دلهایی سرشار از ایمان ثابت کرده اند که در راه ارزشهای انقلاب اسلامی می بایست دین خود را ادا نمود و مسئولان نیز بایستی در این مسیر، شأن خانواده معظم شهدا را حفظ کنند.

 

 

خبرنگار آفتاب کارون : نیما مومن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.