کد خبر : 52057
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

دوره های آموزشی توسط مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان برگزار می شود

دوره های آموزشی توسط مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان برگزار می شود

استفاده از دانش روز و شرکت در دوره های آموزشی برای كارشناسان ضروری است.

رییس کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان از برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های آموزشی برای کارشناسان این مرکز خبر داد و گفت: با ایجاد زیرساختهای لازم و در راستای بالا بردن سطح آگاهی های علمی، تخصصی و قضايی كارشناسان رسمی دادگستری استان، بزودی برگزاری این کلاس ها آغاز می شود.

بابک تقدیسی با بیان اینکه برای برگزاری این کلاس ها و دوره های آموزشی از ظرفیت اساتید توانمند دانشگاهی، قضات برجسته دادگستری و همچنین کارشناسان دادگستری بهره گیری خواهیم کرد گفت: این دوره های آموزشی هم بصورت حضوری و هم بصورت غیرحضوری خواهد بود که جزییات آن پس از تعیین اولویت های آموزشی و نیازسنجی های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: با توجه به نقش و جایگاه مهم كارشناسان رسمی دادگستری در تحقق عدالت، لذا استفاده از دانش روز و شرکت در دوره های آموزشی برای كارشناسان ضروری است.

وی از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزشی را مهارت افزایی و افزایش سطح دانش و تخصص کارشناسان عضو مرکز، بهره مندی از این دوره ها برای افزايش صلاحيت كارشناسان و همچنین آماده سازی کارآموزان برای امر مهم کارشناسی برشمرد و گفت: از کارشناسان و کارآموزان دعوت می شود در دوره های آموزشی شرکت کنند.

رییس کمیسیون آموزش و کارآموزی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در پایان بر لزوم ارائه آخرين فنون تخصصی در همه رشته های كارشناسی دادگستری تاکید کرد و گفت: کارشناسان عضو مرکز کارشناسان دادگستری استان و همچنین کارآموزان می‌توانند با گرایش‌های مورد نظر در این دوره ها شرکت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.