کد خبر : 49951
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

دعوت رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان از کشاورزان برای حضور در مراسم ۹ دی

دعوت رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان از کشاورزان برای حضور در مراسم ۹ دی

از جامعه کشاورزان استان خوزستان انتظار داریم با حضور پرشور و پرصلابت خود در مراسم گرامیداشت ۹ دی حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان ضمن گرامیداشت سالگرد واقعه عظیم و تاریخی ۹ دی با صدور پیامی از كشاورزان و روستاييان غيور، سلحشور و ولایت مدار استان خواست تا با حضور پرشور و حماسی خود در گرامیداشت حماسه ۹ دی ضمن تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، حماسه ای دیگر را خلق کنند.

مسعود اسدی حماسه ۹ دی را جلوه ای از بصیرت‌ و ولایت‌مداری مردم، روز تجلی غیرت دینی ملت شریف ایران و روز حمایت جدی از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: حضور در مراسم حماسه ۹ دی، دفاع از ارزش های انقلاب و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تاكیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر بزرگداشت و زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی تاکید کرد: از جامعه کشاورزان استان خوزستان انتظار داریم با حضور پرشور و پرصلابت خود در مراسم گرامیداشت ۹ دی حماسه ای دیگر را رقم بزنند.

رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه جامعه کشاورزی خوزستان همواره در تحقق آرمان های نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری پیش قدم بوده است افزود: ۹ دی امسال هم کشاورزان همیشه در صحنه استان همپای سایر مردم شهیدپرور و انقلابی با حضور آگاهانه و پرشور خود در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی حضور می یابند و در خلق حماسه ای عظیم شرکت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.