تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

اهالی منبع آب باید در شهر رامین سکونت کنند

باید دستگاههای متولی از مناطق خطرآفرین بازدید کرده و لیستی از این منازل تهیه کنند.

اهالی “منبع آب” باید در شهر رامین سکونت کنند

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه اهالی منطقه “منبع آب” باید در شهر رامین سکونت کنند، گفت: تعدادی از مردم منطقه منبع آب آمادگی خود را برای جابجایی به شهر رامین اعلام کرده اند که این کفایت نمی کند. باید دستگاههای متولی از مناطق خطرآفرین بازدید کرده و لیستی از این منازل تهیه کنند.

به گزارش ایسنا ، عبدالزهرا سنواتی در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر اهواز که  با دستورکار غیررسمی وضعیت آبگرفتگی شهر اهواز و مشکلات منطقه منبع آب برگزار شد، اظهار کرد: در بارندگی سال گذشته تعدادی از منازل منبع آب آوار شدند و متاسفانه تعدادی از فرزندان آنها جان باختند. سه چهار شب پیش نیز مجددا این اتفاق رخ داد اما آسیبی به اهالی نرسید اما منازل در حال ریزش هستند.

وی افزود: اهالی این منطقه باید در شهر رامین سکونت کنند. اشکالاتی در شهر رامین وجود دارد و باید کمبودهای این شهر برطرف شوند. این اشکالات کم هستند.

سنواتی اظهار کرد: تصمیم گیری های کلان توسط استاندار خوزستان و فرماندار اهواز اتخاذ می شوند اما اعضای شورای شهر همان گونه که سال گذشته بخشی از مشکلات را رفع کردند، وظایفشان را انجام می دهند. اکنون نیز شهرداری بخشی از مشکلات را تقبل می کند. همچنین جلسه ای با استاندار و فرماندار برگزار خواهیم کرد تا مشکلات رفع شوند. روز گذشته بازدیدی از شهر رامین انجام شد و مشکلات را احصا کردیم تا هر کدام از دستگاههای ذیربط بخشی از مشکلات را حل کنند.

وی گفت: در حال حاضر تعدادی از مردم منطقه منبع آب آمادگی خود را برای جابجایی به شهر رامین اعلام کرده اند که این کفایت نمی کند. باید دستگاههای متولی از مناطق خطرآفرین بازدید کرده و لیستی از این منازل تهیه کنند.

رئیس شورای شهر اهواز عنوان کرد: اگر دستگاههای دولتی به وظایف خودشان عمل کنند، قطعا بسیاری از مشکلات شهر حل خواهد شد. اگر معضلی در شهر هست باید همه دستگاهها به کمک هم بیایند تا مشکل رفع شود.

وی تصریح کرد: بدهی وزارت نفت به شهرداری اهواز در سال ۹۳ بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان است که وزارت نفت در این زمینه تاکنون تمکین نکرده است. این رقم به جز بدهی سالهای ۹۴ تا ۹۶ است. در این خصوص رای هایی به نفع شهرداری اهواز نیز صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.