کد خبر : 48107
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

دستگیری عامل انتشار تصاویر بانوی گنبدی در اینستاگرام

دستگیری عامل انتشار تصاویر بانوی گنبدی در اینستاگرام

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: سرهنگ «محمود علیفر» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از دریافت شکواییه‌ای مبنی بر ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام با مشخصات و تصاویر شاکی، تحقیقات کارشناسان پلیس فتا گنبدکاووس جهت شناسایی عامل یا عاملان آغاز شد. وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات کارشناسان پلیس فتای شهرستان،

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

سرهنگ «محمود علیفر» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از دریافت شکواییه‌ای مبنی بر ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام با مشخصات و تصاویر شاکی، تحقیقات کارشناسان پلیس فتا گنبدکاووس جهت شناسایی عامل یا عاملان آغاز شد.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات کارشناسان پلیس فتای شهرستان، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و پس از مواجه شدن با مستندات و ادله موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه این اقدام را انتقام‌گیری عنوان کرد.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس توصیه کرد که از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و در صورتی که شخصی برای آن‌ها ایجاد مزاحمت کرد از پاسخگویی به فرد اجتناب کرده و سریعاً موضوع را با مراجع قضایی و یا پلیس فتا در میان بگذارند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.