تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹

درخشش نظام مهندسی کشاورزی خوزستان

در پی کسب رتبه سوم سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان در زمینه تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی از رییس این سازمان تقدیر شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در پی کسب رتبه سوم سازمان نظام مهندسی کشاورزی خوزستان در زمینه تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی از رییس این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش آفتاب کارون، در جلسه گردهمایی روسای سازمان های نظام مهندسی کشاورزی استان ها، شاهرخ رمضان نژاد رئیس سازمان  نظام مهندسی کشاورزی کشور از فتح اله ابوعلی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان خوزستان بواسطه کسب رتبه سوم  کشوری در زمینه تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی تقدیر کرد.

در این تقدیرنامه آمده است:

احتراما بر اساس آخرین ارزیابی که این سازمان به منظور سنجش مولفه های مربوط به عملکرد سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها صورت داده، آن سازمان در زمینه تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی عملکرد برتری را رقم زده و در این زمینه در میان دیگر سازمان های استانی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی رتبه سوم را کسب نموده است. بدون شک این دستاورد نشانگر تلاش بی شائبه آن سازمان در جهت محقق سازی فرآیندهای نظام مند، ارائه خدمات و بالابردن سهم علم و دانش در افزایش تولیدات کشاورزی از طریق ارتقای بهره وری است. ضمن تقدیر و ارج نهادن به تلاش های جنابعالی و همکاران محترم در احراز این رتبه و کمک به اجرای برنامه ها و دستیابی به اهداف و رسالت های نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، انتظار می رود در ارزیابی های بعدی نیز این روند تداوم داشته و همزمان کسب جایگاه برتر به سایر مولفه های عملکردی آن سازمان تسری یابد. امید است با اتکال به الطاف خداوند باری تعالی و عزم، جدیت و همکاری، در راستای ارائه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه کشاورزی تلاشگر کشور گرانقدر ما همواره موفق و موید باشید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.