کد خبر : 46710
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

خسارت ۴ میلیارد تومانی ناشی از جاری شدن سیل در راز و جرگلان

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: «محمد زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بیشترین سیل و خسارت بر جا گذاشته شده در بخش مرکزی و جرگلان بوده است. وی افزود: بر اثر جاری شدن سیل ارتباط هفت روستا قطع شد که با تلاش‌های انجام شده این ارتباط هم‌اکنون برقرار شده است. فرماندار

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

«محمد زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بیشترین سیل و خسارت بر جا گذاشته شده در بخش مرکزی و جرگلان بوده است.

وی افزود: بر اثر جاری شدن سیل ارتباط هفت روستا قطع شد که با تلاش‌های انجام شده این ارتباط هم‌اکنون برقرار شده است.

فرماندار راز و جرگلان ادامه داد: هم‌چنین بر اثر بروز این مشکل به میزان ۱۰۰ کیلومتر نیز رسوب‌گذاری انجام شده است.

به گفته وی، سیل چهار میلیارد تومان به سه بخش این شهرستان خسارت وارد کرد.

سیل در شیروان یک قربانی گرفت

براساس این گزارش، فرماندار شیروان از جاری شدن سیل در این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر از اهالی این شهرستان گرفتار سیل شد و جان خود را از دست داد.

«امین‌رضا مرآتی»، با اشاره به این‌که بارندگی‌های دیشب به جاری شدن سیل در بخش قوشخانه این شهرستان منجر شد، افزود: بر اثر جاری شدن سیل خسارت‌های جزئی نیز بر روستاهای این بخش وارد شده است.

وی ادامه داد: جاری شدن سیل موجب مسدود شدن برخی راه‌های روستایی شد که هم‌اکنون همه راه‌های روستایی باز است.

همه راه‌های خراسان‌شمالی باز است

«محمد مشتری»، مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی به ایسنا گفت: هم‌اکنون همه جاده‌ها و راه‌های روستایی این استان باز و قابل تردد است.

وی، با اشاره به بارش باران از اواخر دیشب و جاری شدن سیل در برخی مناطق استان افزود: اما هیچ‌یک از راه‌های این استان بر اثر بارش باران از شب گذشته تاکنون مسدود نشده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با تأکید بر این‌که رانندگان به‌هنگام رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند، ادامه داد: جاده‌های خراسان‌شمالی که بارندگی در آنجا ادامه دارد، لغزنده است.

مشتری یادآور شد: از آنجایی که این استان مدت زیادی است شاهد بارندگی نبوده، روغن‌های خارج شده از اگزوز خودروها بر روی سطح آسفالت جاده‌ها، موجب می‌شود تا جاده‌ها به هنگام بارندگی به شدت لغزنده شوند و از رانندگان درخواست می‌شود تا احتیاط لازم را داشته باشند.

بارش ۶۸ میلی‌متری باران در روستای آیرقایه در جرگلان

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان‌شمالی از بارش ۶۸ میلی‌متری باران در روستای آیرقایه در بخش جرگلان از شهرستان راز و جرگلان خبر داد.

«مهری هاشمی» با اشاره به این‌که بارش باران در شهرستان راز و جرگلان هنوز ادامه دارد، گفت: علاوه‌بر آن میزان بارش باران در روستای لوجلی از توابع شهرستان شیروان نیز ۲۰٫۷ میلی متر بوده است.

وی میزان بارش باران در بجنورد را ۶٫۷ و شیروان را ۲٫۱ میلی متر اعلام کرد.

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان‌شمالی، تاکنون در شهرستان‌های اسفراین، گرمه و جاجرم میزان بارش باران صفر بوده است.

وی با بیان این‌که بارش باران تا اواخر وقت امروز در این استان ادامه دارد، افزود: سامانه بارشی از اواخر وقت امروز از استان خارج خواهد شد.

به گفته وی آسمان خراسان‌شمالی، طی دو روز آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش نسبتاً شدید است.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.