کد خبر : 53009
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

مهدی دلامی مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خوزستان:

حماسه ۹ دی نماد قدرت انقلاب اسلامی است / ۹ دی نمایش باشکوهی از ولایت‌پذیری مردم بود / حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نتیجه مکتب شهید حاج قاسم است

حماسه ۹ دی نماد قدرت انقلاب اسلامی است / ۹ دی نمایش باشکوهی از ولایت‌پذیری مردم بود / حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نتیجه مکتب شهید حاج قاسم است
حماسه ۹ دی نماد قدرت انقلاب اسلامی است

مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خوزستان، حماسه ۹ دی را نمادی از قدرت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: در ۹ دی مردم ولایتمدار ایران بار دیگر وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان دادند.

مهدی دلامی با بیان اینکه حماسه باشکوه ۹ دی در واقع یک سند ارزشمند از بصیرت و ولایتمداری مردم ایران است گفت: امسال هم مردم قدرشناس و انقلابی ایران با گرامیداشت باشکوه مراسم ۹ دی بار دیگر تجدید میثاق خود را با آرمان های نظام و انقلاب و دفاع از ولایت و رهبری نشان دادند.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار بهترین پشتوانه نظام و انقلاب هستند گفت: مردم وفادار و انقلابی ما در روز ۹ دی نشان دادند که تا همیشه پای نظام و انقلاب هستند و از رهبرشان حمایت می کنند.

وی حماسه ۹ دی را نماد اتحاد و بصیرت ملت برشمرد و گفت: حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد. حماسه باشکوه ۹ دی نماد استقلال و عزت ملی است.

مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خوزستان با بیان اینکه حماسه ۹ دی هیچگاه از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد گفت: حماسه ۹ دی را باید روز شکوه میثاق مردم با ولایت نامید. مردم در این روز بزرگ نشان دادند که با بصیرت و امید در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی حرکت می کنند. ۹ دی نمایش باشکوهی از ولایت‌پذیری مردم بود و مردم در این روز نشان دادند که جایگاه ولایت چقدر ارزشمند است.

مهدی دلامی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت وی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک الگوی ارزشمند و جاودانه برای همه ما می باشد و باید یاد این شهید بزرگوار را گرامی بداریم. اکنون که سردار دلها در میان ما نیست باید به سیره این شخصیت بزرگوار و مکتب او توجه کنیم. حضور باشکوه مردم در حماسه ۹ دی نتیجه مکتب شهید حاج قاسم است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.