کد خبر : 47834
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰:۰۷

حریق گسترده در کارخانه‌ای در جاده مخصوص کرج + عکس

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه حرق در یک کارخانه تولیدی صنعتی در ساعت ۲۲:۳۴ شنبه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه دو دستگاه خودرو

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

سید جلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع حادثه حرق در یک کارخانه تولیدی صنعتی در ساعت ۲۲:۳۴ شنبه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به همراه دو دستگاه خودرو فوماتیک، بالابر و شش تانکر آب به محل حادثه واقع در یک کارگاه تولیدی صنعتی در جاده مخصوص کرج جنب خیابان سپاه اسلام اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه گفت: شدت حریق به حدی بود که شعله‌های برخاسته از آن تا شعاع چندصدمتری از محل وقوع حریق نیز قابل رویت بود.
ملکی ادامه داد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در بخش فضای باز یک کارخانه بزرگ صنعتی رخ داده و مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر مربع که در آن اجناس تولید شده و ضایعات انباشت شده بود کاملا شعله ور است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله های آتش به بخش هایی از یک سوله به مساحت حدود ۳۰۰ متر نیز در حال سرایت بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و یک گروه از آنان نیز با استفاده از نردبام اطفای هوایی حریق را در دستور کار خود قرار داده و موفق شدند از گسترش حریق جلوگیری کنند.
ملکی با بیان اینکه آتش نشانان دقایقی بعد موفق به مهار و اطفای بخش قابل توجهی از حریق شدند، افزود: در حال حاضر عوامل آتش نشانی در حال لکه گیری و اطفای کامل حریق هستند.
وی با بیان اینکه این حادثه تاکنون مورد فوتی و مصدوم نداشته است، گفت: پس از اطفای کامل حریق و ایمن سازی محل، علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.