کد خبر : 47302
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

توصیه‌های کارشناس خودرو به زائران اربعین

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، رمضانی در جلسه کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۶۳۰ اکیپ امدادی ایران خودرو در سراسر کشور و بیش از ۳۰۰ اکیپ سیار در سه پایانه مرزی مستقر

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، رمضانی در جلسه کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد، اظهار کرد: امسال ۶۳۰ اکیپ امدادی ایران خودرو در سراسر کشور و بیش از ۳۰۰ اکیپ سیار در سه پایانه مرزی مستقر خواهند بود. همچنین ۷۰ اکیپ نیز برای مرز خسروی پیش بینی شده بود که اگر این مرز بازگشایی نشود این نیروها در سه مرز دیگر توزیع خواهند شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۰ درصد از موضوعات مراجعه به امدادخودرو از سوی زائران اربعین مربوط به باتری و سویچ خودرو بود اظهار کرد: با توجه به اینکه خودروی زائران حدود ۱۰ تا ۱۵ روز در پارکینگ متوقف می‌شود بنابراین ممکن است باتری این خودروها دچار مشکلاتی شود که در همین راستا توصیه می‌کنیم زائرانی که با خودرو به پایانه‌های مرزی آمده‌اند سرباتری را جدا کنند. همچنین سوییچ یدک را نیز با خود به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

وی اضافه کرد: لازم است که رانندگان خودروی خود را در محلی مطمئن و مناسب پارک کنند و با توجه به اینکه احتمال بارش باران وجود دارد از پارک خودرو در مناطقی که احتمال جاری شدن سیلاب وجود دارد، خودداری کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.