کد خبر : 49040
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

تقدیر رئیس شورای شهرستان اهواز از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

در پیام محمد باوی آمده است:

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مومن و همیشه در صحنه شهرستان اهواز که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

لذا بدینوسیله شورای اسلامی شهرستان اهواز بعنوان خادمین شما مردم فهیم بر خود لازم می داند که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و از درگاه خدای منان موفقیت همگان را مسئلت می نمائیم.

 

 

محمد باوی – رئیس شورای اسلامی شهرستان اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.