کد خبر : 55591
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۰۳

رشد چهار درصدی ورود خودرو به خوزستان

رشد چهار درصدی ورود خودرو به خوزستان
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رشد چهار درصدی ورود خودرو به استان در ۱۶ روز ابتدای فروردین ماه خبر داد.
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از رشد چهار درصدی ورود خودرو به استان در ۱۶ روز ابتدای فروردین ماه خبر داد.
لاله صاحبی بزاز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۱۰ فروردین سال جاری تعداد ۷۶۹ هزار و ۸۶۷ خودرو وارد خوزستان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار درصدی را نشان می دهد.
وی افزود: در همین مدت خروج ۷۰۳ هزار و ۳۱۳ خودرو از استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشت.
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به کاهش ۱۲ درصدی مجموع تردد در محورهای استان، گفت: طی ۱۶ روز ابتدای فروردین، ۱۴ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۳۶۱ خودرو در سطح محورهای استان تردد داشتند که بیشترین تردد خودرویی سایر استان ها در خوزستان مربوط به استان های تهران، لرستان و بوشهر بود.
صاحبی بزاز یادآور شد: در این مدت ۲۸ هزار و ۹۵۹ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار و تعداد ۱۷۱ مورد شکایت نیز ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، از ۲۴ اسفند تا اول فروردین ۸۲ هزار و ۵۶۵ مسافر جابه جا و ۱۲ هزار و ۵۷ سفر از پایانه های مسافربری استان انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.