کد خبر : 46773
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

تشریح تسهیلات پلیس پایتخت به شهروندان در هفته‌ ناجا

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به‌ گزارش ‌ایسنا، سردار رحیمی در حاشیه نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت‌: امروز (یکشنبه‌) بنا به دعوت ریاست شورای اسلامی شهر تهران دقایقی را در خدمت شوراییان بودیم و گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه امنیت و انضباط به شورا ارائه کردیم.

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به‌ گزارش ‌ایسنا، سردار رحیمی در حاشیه نودودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت‌: امروز (یکشنبه‌) بنا به دعوت ریاست شورای اسلامی شهر تهران دقایقی را در خدمت شوراییان بودیم و گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه امنیت و انضباط به شورا ارائه کردیم.

وی در ادامه افزود: اعتقاد و باور ما بر این است که باید هم افزایی و وحدت میان نیروی انتظامی، شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری ایجاد کنیم تا در ابعاد مختلف بتوانیم اقدامات موثری را انجام دهیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگری از صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: امروز در ده‌ها مورد اقدامات مدیریت شهری در ابعاد مختلف توسعه و آبادانی، نیروی انتظامی هر کجا که نیاز بوده حضور یافته است و به مدیریت شهری کمک کرده است.

سردار رحیمی با تاکید بر این که وحدت و همدلی مناسبی در بخش‌های مختلف میان مدیریت شهری و نیروی انتظامی شکل گرفته است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که به مدیریت شهری در هر کجا که نیاز به حضور پلیس است یاری رسانیم.

وی همچنین در خصوص تسهیلات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هفته‌ “نیروی انتظامی”، گفت‌: در این هفته‌ خدمات مضاعفی در بخش‌های مختلف به شهروندان ارائه خواهد شد. در خصوص ترخیص وسایط نقلیه‌ای که تخلفات آنها بالای یک میلیون تومان بوده و غالب این افراد توان پرداخت آن را ندارند تسهیلاتی ارائه شده است و فرصتی ایجاد شده تا این افراد بتوانند بدهی های خود را پرداخت کنند. در حال‌ حاضر تیم‌های ویژه‌ای در ستادهای ترخیص استقرار یافته‌اند تا با تقسیط بدهی این افراد وسایط نقلیه آنها تحویل داده شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه‌ بیان کرد: ستادهای تشخیص هویت نیز فعالیت خود را از ساعت هشت صبح تا ۱۷ برای صدور گواهی‌های سوء پیشینه پیگیری می‌کنند. در واحد صدور گذرنامه نیز از هشت صبح تا ۱۷ جهت صدور گذرنامه با توجه به نزدیکی راهپیمایی اربعین حسینی همکاران من مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند.

سردار رحیمی در پایان صحبت‌های خود، خاطر نشان کرد: تمامی مراکز مشاوره در تمامی کلانتری‌ها آماده هستند که خدمات مشاوره‌ای را به صورت رایگان به مردم ارائه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.