کد خبر : 48170
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

ترافیک سنگین در محور ایلام-مهران/بارش پراکنده باران در برخی محورها

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شاهد سفر شهروندان به مرزهای کشور برای پیوستن به پیاده روی اربعین هستیم گفت: در حال حاضر محدوده‌های کمربندی و تونل صالح آباد در محور ایلام-مهران در استان ایلام ترافیک نیمه‌سنگین است. وی با اشاره به ترافیک روزانه

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شاهد سفر شهروندان به مرزهای کشور برای پیوستن به پیاده روی اربعین هستیم گفت: در حال حاضر محدوده‌های کمربندی و تونل صالح آباد در محور ایلام-مهران در استان ایلام ترافیک نیمه‌سنگین است.
وی با اشاره به ترافیک روزانه و کاری در ورودی شهر تهران نیز گفت: در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از مهرویلا تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است؛ اما سایر محورهای مواصلاتی از ترافیکی روان برخوردارند.
رحمانی درباره وضعیت جوی راههای کشور نیز تصریح کرد: در اکثر محورهای استان آذربایجان شرقی و محورهای ماکو-بازرگان و پیرانشهر-نقده در آذربایجان غربی شاهد بارش پراکنده باران هستیم.
سرهنگ رحمانی با اشاره به مسدود بودن شش محور مواصلاتی نیز گفت: محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان محور دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز، محور شوش-فتح المبین در استان خوزستان، محور پونل-خلخال در استان گیلان و محور املش-اطاقور در استان گیلان تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد و از شهروندان و مسافرین درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی به این مسیرها مراجعه نکنند.
انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.