تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

برگزاری نمایشگاه بهاره در اهواز / ابراهیم نجفیان: توزيع اقلام در نمايشگاه مستلزم مشاركت دستگاههای اجرایی است

نمایشگاه بهاره با اولویت توزیع کالاهای اساسی در اهواز برگزار می شود.

نمایشگاه بهاره امسال با اولویت توزیع کالاهای اساسی از تاریخ ۱۷ الی ۲۳ اسفند ماه در اهواز برگزار می شود.

توزيع اقلام كالاي های اساسي در نمايشگاه بهاره مستلزم مشاركت همه دستگاه های اجرایی می باشد.

جلسه قرارگاه اقتصادي و تنظيم بازار استان با ریاست قائم مقام معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان و مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف اهواز و سایر مسئولین استانی برگزار شد.

ابراهیم نجفیان معاونت اقتصادی، بازرگانی سازمان صنعت و تجارت استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار آفتاب کارون در ارتباط با نمایشگاه بهاره در اهواز گفت: نمایشگاه بهاره امسال با اولویت توزیع کالاهای اساسی از تاریخ ۱۷ الی ۲۳ اسفند ماه در اهواز و در محل نمایشگاههای دائمی استان خوزستان برگزار خواهد شد .

وی با تاکید بر توزيع اقلام كالاي اساسي مردم در نمايشگاه بهاره امسال اذعان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی اقشار جامعه،  برای تأمین کالاهای اساسی مردم با قیمت مناسب   نیازمند عزم جدی و مشاركت همه دستگاهای مرتبط با  مسائل مربوط به تنظيم بازار می باشد.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ، با اشاره به توزیع میوه  در نمایشگاه بهاره تصریح کرد: در استان به مقدار کافی میوه جهت شب عید  وجود دارد که می توان از طریق هماهنگی با تعاون روستایی استان جهت توزیع در نمایشگاه بهاره هماهنگی لازم انجام شود .

وی  در ادامه افزود : در بخش عرضه اقلام اساسی مانند مرغ ، گوشت ، برنج و شکر تمهیدات و  اقدامات اولیه برای ذخیره سازی  انجام شده است  تا در صورت اتمام مایحتاج  مردم در نمایشگاه سریعا از کالاهای ذخیره شده در انبارها استفاده شود .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.