کد خبر : 48957
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸

برپایی رژه موتوری و خودرویی بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی

رژه موتوری و خودرویی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می شود.

رژه موتوری و خودرویی ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خوزستان همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر در ۱۲ بهمن ماه، رژه موتوری و خودرویی با  حضور یگان موتوری بسیج و اعضای صنف اتحادیه اتومبیل کرایه و آژانس های مسافرتی در اهواز و سراسر استان برگزار می گردد.

به گزارش آفتاب کارون، سرهنگ عسکری اظهار داشت: امسال  در روز جمعه با حضور پور شور تر  از سالهای گذشته، مراسم نمادین ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در استان با حضور بسیجیان و آحاد مردم شریف و مسئولان استانی و شهرستانی در روز ۱۲ بهمن ماه برگزارمی شود.

وی افزود: همچنین اقشار مختلف مردم شهید پرور خوزستان  با حضور در مراسم سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و تجدید میثاق با امام و شهدا و بیعت مجدد با ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب، دهه مبارک فجر را با توجه به چهلمین سال انقلاب، باشکوهتر از سالهای گذشته گرامی خواهند داشت.

مسئول سازمان بسیج اصناف خوزستان با اشاره به اینکه مراسم رژه موتوری و خودرویی همزمان در سایر شهرستان‌های استان نیز برگزاری ‌می شود، بیان کرد: مراسم رژه موتوری و خودرویی در اهواز از فرودگاه آغاز و تا بهشت زهرا با برگزاری برنامه ویژه و با گلباران قبور مطهر و تجدید میثاق با شهدا به پایان می رسد.

سرهنگ عسکری با اشاره به تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه گفت: به مناسبت ایّام فاطمیه و چهلمین  سالروز ورود مقتدرانه آفتاب انقلاب ‌اسلامی به میهن و آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر در سراسر استان ویژه ‌برنامه “انقلاب‌ اسلامی تحقق آرمان فاطمی، خمینی کبیر رهرو راستین فاطمی” برنامه‌ریزی و اجراء می‌شود. امسال برنامه‌های دهه‌ی فجر رنگ و بوی فاطمی دارد.

 

خبرنگار: نیما مومن / آفتاب کارون

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.