کد خبر : 46555
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

برخورد اتوبوس با خاکریز ۵۴ نفر را راهی بیمارستان کرد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: ‌پیمان نامدار ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۳:۱۰ بامداد حادثه‌ای به واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد که به محض دریافت اطلاعات اولیه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به محل اعلام شده اعزام شدند. وی افزود: پس از رسیدن تکنسین‌های اورژانس

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

‌پیمان نامدار ‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۳:۱۰ بامداد حادثه‌ای به واحد ارتباطات مرکز فوریت‌های پزشکی اعلام شد که به محض دریافت اطلاعات اولیه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن تکنسین‌های اورژانس عملیات رهاسازی و تریاژ(دسته‌بندی) مصدومین آغاز شد که جمعا ۵۴ مصدوم در محل درمان اولیه شدند.

نامدار خاطرنشان کرد: مصدومان جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی و شفا تاکستان منتقل شدند و یک مصدوم هم در محل درمان شد.

متولی اورژانس قزوین با بیان اینکه مصدومان از نواحی مختلف آسیب دیدگی داشتند ولی آسیب جدی در مصدومین رویت نشد، عنوان کرد: حال عمومی مصدومان رو به بهبود است و تاکنون بسیاری از آن‌ها از بیمارستان مرخص شده‌اند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.