کد خبر : 51988
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

بازدید بیش از ۴.۳ میلیون نفر از جاذبه‌های خوزستان

بازدید بیش از ۴.۳ میلیون نفر از جاذبه‌های خوزستان

بیش از ۴.۳ میلیون نفر از جاذبه‌های خوزستان بازدید کردند.

بیش از ۴.۳ میلیون نفر از جاذبه‌های خوزستان بازدید کردند.
سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خوزستان گفت: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، چهار میلیون و ۳۰۵ هزار و ۲۶۶ نفر از جاذبه متنوع این استان بازدید کردند.

پیمان نبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، کل بازدیدهایی که از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی در سطح خوزستان انجام شده است، چهار میلیون و ۳۰۵ هزار و ۲۶۶ نفر بازدید بود.

وی افزود: از این تعداد چهار میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۹۳ نفر بازدید مربوط به گردشگران داخلی بوده و ۷۳ نفر هم خارجی بوده است.

سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خوزستان تصریح کرد: اولین شهر پربازدید دزفول با ۷۴۳ هزار و ۸۶۳ نفر بازدید و دومین شهر نیز شوش با ۵۴۱ هزار و ۱۰۶ بوده است؛ لالی با بازدید ۴۸۹ هزار و ۶۵۵ نفری، اندیمشک با ۳۹۱ هزار و ۵۶۱ نفر بازدید و گتوند با ۳۹۱ هزار و ۳۷۱ نفر بازدید نیز مقام‌های سوم تا پنجم را داشتند.

نبهانی خبر داد: اندیکا، شادگان، بندر ماهشهر، باوی، رامهرمز، شوشتر، ایذه، باغملک، مسجدسلیمان، هندیجان، اهواز، بهبهان، امیدیه، دشت‌آزادگان و رامشیر نیز رده‌های ششم تا بیستم را در اختیار دارند.

وی عنوان کرد: حدود ۶ هزار و ۵۰۰ تخت در تأسیسات اقامتی خوزستان وجود دارد که تا قبل از ۲۸ اسفندماه درصد اشتغال آنها ۳۰ درصد و ۲۸ اسفند به ۵۵ درصد، ۲۹ اسفند ۸۰ – ۹۰ درصد افزایش پیدا کرد؛ همچنین از یکم تا ۱۲ فروردین درصد اشغال این تخت‌ها ۱۰۰ درصد بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.