تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

واکنش مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان به حواشی اخیر سفر رئیس بنیاد مستضعفان به استان :

اهانت، توهین و بدرفتاری با اصحاب رسانه قابل قبول نیست

اهانت، توهین و بدرفتاری با اصحاب رسانه قابل قبول نیست
توهین، اهانت و بدرفتاری با خبرنگاران و عکاسان به هیچ وجه قابل قبول نیست و خانه مطبوعات خوزستان این حق را برای خود می داند که در راستای احترام به کرامت انسانی و اصحاب رسانه استان، از بنیاد مستضعفان درخواست توضیح مناسب به جامعه رسانه ای خوزستان در پی اتفاق رخ داده در سفر اخیر رئیس این بنیاد به استان را داشته باشد.

آفتاب کارون:

افشار پرویزی بابادی مدیر عامل خانه مطبوعات خوزستان در پی برخورد ناشایست با اصحاب رسانه در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به خوزستان اظهار داشت: احترام به اصحاب رسانه از سوی هر مسئولی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا رسانه ها رکن چهارم دموکراسی و نماد آزادی بیان هستند.

پرویزی بابادی، بی احترامی به خبرنگاران در سفر اخیر رئیس بنیاد مستضعفان به خوزستان را ناشایست دانست و گفت: توهین، اهانت و بدرفتاری با خبرنگاران و عکاسان به هیچ وجه قابل قبول نیست و خانه مطبوعات خوزستان این حق را برای خود می داند که در راستای احترام به کرامت انسانی و اصحاب رسانه استان، از بنیاد مستضعفان درخواست توضیح مناسب به جامعه رسانه ای خوزستان در پی اتفاق رخ داده در سفر اخیر رئیس این بنیاد به استان را داشته باشد.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان تاکید کرد: بصورت رسمی نامه ای تنظیم و خطاب به رئیس محترم بنیاد مستضعفان ارسال خواهد شد و درخواست پاسخ مناسب و برخورد با عاملان و خاطیان این بی احترامی به اصحاب رسانه را داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.