کد خبر : 48638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

انتقال ۱۱۸ زائر مصدوم از عراق به مراکز درمانی مناطق مرزی

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند با اعلام این مطلب، اظهار کرد: از ۱۱۸ زائر ایرانی که در عراق مصدوم شده بودند، ۱۰۹ نفر از طریق مرز مهران و ۹ نفر از طریق مرز شلمچه به کشور وارد شده و به مراکز درمانی منتقل شدند. وی با اشاره

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند با اعلام این مطلب، اظهار کرد: از ۱۱۸ زائر ایرانی که در عراق مصدوم شده بودند، ۱۰۹ نفر از طریق مرز مهران و ۹ نفر از طریق مرز شلمچه به کشور وارد شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به استقرار نیروهای اورژانس ۱۱۵ در مناطق مرزی شرقی، شمالی، غربی و جنوبی کشور برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، یادآور شد: از ۲۱ مهرماه تا پایان روز گذشته، خدمات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی به ۵۲ هزار و ۳۰۸ نفر از زائران اربعین حسینی در ۶ نقطه مرزی شرقی، شمالی، غربی و جنوبی کشور ارائه شده است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین در بازه زمانی مذکور به ۱۲۲ نفر در مرز دوغارون، ۶۳۸۴ نفر در مرز میرجاوه، ۶۹۷ نفر در مرز آستارا، ۱۵ هزار و ۱۴۰ نفر در مرز مهران، ۸۱۳۰ نفر در مرز چذابه و ۲۱ هزار و ۸۳۵ نفر در مرز شلمچه، خدمات فوریتهای پزشکی ارائه شد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.