کد خبر : 51304
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:

انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات مهم برای نظام و مردم است / دیدگاههای رهبری را برای شناخت نامزد اصلح ریاست جمهوری الگو قرار دهیم

انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات مهم برای نظام و مردم است / دیدگاههای رهبری را برای شناخت نامزد اصلح ریاست جمهوری الگو قرار دهیم

دیدگاههای رهبری را برای شناخت نامزد اصلح ریاست جمهوری الگو قرار دهیم.

نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: دیدگاههای رهبری را برای شناخت نامزد اصلح ریاست جمهوری الگو قرار دهیم.

اسماعیل بهادری در گفتگو با خبرنگار ما افزود: برای انتخاب یک رییس جمهور مطلوب و اصلح ضروری است که منویات و دیدگاههای مقام معظم رهبری را برای خود الگو قرار دهیم و به آن عمل کنیم.

وی گفت: اگر چه طی سال های اخیر معیشت و اقتصاد مردم با مشکلاتی روبرو بوده است ولی ضروری است مردم فهیم و آگاه با حضور پرشور و گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح خود، بستر رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی را فراهم کنند.

وی گفت: برای حل مشکلات کشور نیازمند فردی هستیم که انقلابی، مردمی، جهادی، عدالت خواه و همچنین ضدفساد باشد و در این شاخصه ها دارای کارنامه قابل قبولی باشد. یک دولت انقلابی می تواند مشکلات کشور را سر و سامان دهد.

نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات مهم و سرنوشت‌ ساز برای نظام و مردم است از عموم مردم بویژه جامعه فرهیخته کارشناسان دادگستری استان خوزستان خواست تا در این انتخابات حضوری چشمگیر و گسترده داشته باشند و بار دیگر وفاداری خود را به آرمان های نظام و انقلاب نشان دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.