کد خبر : 48202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

امروز ناجا در اوج است

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در مراسم معارفه خود به عنوان جانشین جدید فرمانده ناجا، گفت: لازم است از حسن اعتماد فرمانده نیروی انتظامی به بنده تشکر کنم. همچنین مفتخرم که موفق به اخذ تایید و صلاحیت نسبی برای خدمتگذاری در این سمت از سوی فرمانده کل

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در مراسم معارفه خود به عنوان جانشین جدید فرمانده ناجا، گفت: لازم است از حسن اعتماد فرمانده نیروی انتظامی به بنده تشکر کنم. همچنین مفتخرم که موفق به اخذ تایید و صلاحیت نسبی برای خدمتگذاری در این سمت از سوی فرمانده کل قوا شده‌ام و از این بابت نیز قدردان ایشان هستم.

سلیمانی با بیان اینکه در مسئولیت‌هایی که بوده‌ام هیچ گاه به این فکر نکرده‌ام که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده یا کم بگذارم، تصریح کرد: امیدوارم که بتوانم دستیار و یاوری صدیق و وفادار برای فرمانده نیروی انتظامی که تایید فرمانده معظم کل قوا را نیز دارند، باشم.

سلیمانی با بیان اینکه امروز ناجا در اوج است و محل اتکای اطمینان بخشی برای مردم، فرمانده معظم کل قوا و همه مسئولان نظام است، گفت: امروز همه می‌دانند که اگر حادثه‌ای در کشور رخ دهد یک نیروی انتظامی وجود دارد که با هوشمندی و اقتدار از پس آن برآمده و آن را به خوبی مدیریت می‌کند.

وی نیروی انتظامی را سازمانی منسجم و بهره‌مند از تجربیات ده‌ها ساله توصیف کرد و گفت: امروز ناجا نقطه و مظهری برای اقتدار ایران است و من امیدوارم که این نیرو بتواند در خدمتگذاری به مردم موفق و در رکاب مقام معظم رهبری باشد.

سردار نوری نژاد معاون هماهنگ کننده جدید نیروی انتظامی نیز در انتهای این مراسم گفت: معاونت هماهنگ کننده وظیفه آن فردی را دارد که یک خودرویی را آماده و تمیز می‌کند و آن را در اختیار فرماندهان قرار می‌دهد تا وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و من امیدوارم در انجام این مسئولیت موفق باشد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.