کد خبر : 48623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

امداد رسانی‌ به سیل‌زدگان همچنان ادامه دارد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیل در ١۶ استان از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و لرستان اظهار کرد: در چهار

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیل در ١۶ استان از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، مازندران و لرستان اظهار کرد: در چهار روز گذشته ١١٧٢نفر در ٢٩ شهر و روستا در این استان ها امدادرسانی شدند که ١٧٧نفر از آن ها اسکان اضطراری دریافت کردند، هشت نفر به مناطق امن منتقل شدند و تخلیه آب از ۶٨ واحد مسکونی انجام شد. چهار نفر از مصدومان توفان و سیل نیز در روز های گذشته توسط تیم های هلال به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: اقلامی هم در این مناطق توزیع شد که از میان آن‌ها می‌توان به ١٨٩ کیلوگرم برنج ، ۵١کیلوگرم روغن، ۴۶٣کیلوگرم قند و شکر و…. اشاره کرد.

به گفته وی امدادرسانی در استان‌های ایلام، مازندران و لرستان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.