کد خبر : 46677
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶

اقدامات شبانه روزی و غیر آشکار پلیس در بازار سکه و ارز

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه ناجا که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌هایی که امروز رونمایی شدند به صورت آزمایشی در چند استان از امروز عملیاتی شده و

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم رونمایی از طرح‌های فناورانه ناجا که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس پیشگیری ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: طرح‌هایی که امروز رونمایی شدند به صورت آزمایشی در چند استان از امروز عملیاتی شده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام تحت نظرگاه‌های پلیس در کلانتری‌ها به دوربین مجهز است، تصریح کرد: خوشبختانه با سامانه‌های ما امکان پایش تصاویر نیز وجود دارد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امیدواریم با حمایت‌های مالی بتوانیم تمام کلانتری‌ها و مقرهای پلیسی را به دوربین مجهز کنیم، گفت: از طریق پایش تصویری بر گشت‌ها نیز نظارت می‌شود.

سردار اشتری در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره اقدامات پلیس در بازار طلا و ارز نیز اظهار کرد: از ماه‌های گذشته با درخواست مراجع قضایی و مسئولان اقتصادی کشور در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردیم و برخی از مجرمان و افرادی که امروز محاکمه می‌شوند از افرادی هستند که توسط همکاران من شناسایی و دستگیر شده‌اند. این دستگیری‌ها هم در تهران و هم در برخی از استان‌ها بوده است.

وی درباره اقدامات نامحسوس در بازار سکه و ارز گفت: اقدامات اطلاعاتی و غیر آشکار پلیس به شکل شبانه روزی انجام می‌شود و ما اشراف اطلاعاتی خوبی در فضای مجازی و حقیقی داریم و هر زمانی که لازم باشد و از ما خواسته شود حتما ورود خواهیم کرد و هر زمان که دستگاه قضایی اراده کند ما می‌توانیم اقدام به شناسایی و برخورد با مخلان کنیم.

فرمانده ناجا در جواب سوالی پیرامون زمان حضور ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در محل حوادث نیز گفت: تاکید ما این است که پس از تماس با ۱۱۰ اولین واحد ما با سرعت در منطقه حاضر شده و وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تماس‌هایی که با ۱۱۰ برقرار شده با رضایت تماس گیرنده پس از ماموریت همراه بوده است، گفت: اما ممکن است در بعضی از مکان‌ها به دلیل کمبود نیرو یا ترافیک، حضور در محل کمی طولانی‌تر شده باشد که امیدواریم با سامانه‌ها و تجهیزاتی که امروز رونمایی شده و نیز امکاناتی که در آینده به پلیس اضافه خواهد شد بتوانیم این خلاءها را جبران کنیم.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.