کد خبر : 46351
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

افزایش مصدومان طوفان “ترامی” در ژاپن

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رسانه‌های محلی طوفان ترامی که روز گذشته (یک‌شنبه) جزیره هونشو را درنوردید بیش از ۱۰۰ مجروح برجا گذاشت و به کشته شدن دست‌کم دو تن دیگر منجر شد. گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شد حاکی از مصدومیت ۸۴ نفر و مفقود شدن

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رسانه‌های محلی طوفان ترامی که روز گذشته (یک‌شنبه) جزیره هونشو را درنوردید بیش از ۱۰۰ مجروح برجا گذاشت و به کشته شدن دست‌کم دو تن دیگر منجر شد.

گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شد حاکی از مصدومیت ۸۴ نفر و مفقود شدن یک نفر دیگر بر اثر وقوع این حادثه طبیعی بود. هرچند در گزارش‌های جدید مفقود شدن دو نفر بر اثر وقوع این طوفان گزارش شده‌ است.

طبق اعلام مقامات محلی، برق بیش از ۴۵۰ هزار خانه در توکیو و استان‌های مجاور آن قطع شده و سرعت حرکت باد در برخی از مناطق به بیش از ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رسیده است.

همچنین به بیش از ۱۲۰ هزار نفر از ساکنان مناطق غربی و مرکزی ژاپن و شمال جزیره هوکایدو دستور داده شده تا خانه‌های خود را تخلیه کنند. امروز (دوشنبه) نیز شرکت‌های هواپیمایی به لغو بیش از ۲۰۰ پرواز داخلی خود اقدام کردند.

به گزارش اسپوتنیک نیوز، طوفان ترامی با سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت در حال حرکت به سمت شمال شرق است و انتظار می‌رود امروز از مناطق شمال شرقی، مرکزی و غربی هونشو عبور کند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.