کد خبر : 47299
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

افزایش قیمت برای کرایه زائران اربعین نداریم

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، حاجی اسماعیلی در جلسه کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین – که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد – اظهار کرد: امسال ۱۴ هزار و ۱۸۱ دستگاه اتوبوس و بالغ بر ۲۱ هزار مینی‌بوس و بیش از ۲۶

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، حاجی اسماعیلی در جلسه کمیته طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین – که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در شهرک آزمایش برگزار شد – اظهار کرد: امسال ۱۴ هزار و ۱۸۱ دستگاه اتوبوس و بالغ بر ۲۱ هزار مینی‌بوس و بیش از ۲۶ هزار دستگاه خودروی سواری ناوگان حمل و نقل عمومی در طرح اربعین مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی ما بیش از ۸۰ درصد بار جابه‌جایی مسافر برعهده اتوبوس‌ها و بخشی از آن نیز برعهده مینی‌بوس‌ها خواهد بود، گفت: سیاست ما جابه جایی مسافران به وسیله اتوبوس است چراکه این امر بر کاهش ترافیک تاثیر زیادی دارد.

مدیرکل دفتر حمل ونقل مسافر سازمان حمل و نقل جاده‌ای در پاسخ به پرسشی درباره نرخ کرایه جابه‌جایی مسافران به پایانه‌های مرزی اظهار کرد: قیمت‌گذاری کرایه‌ها در هر سال انجام می‌شود اما امسال افزایش قیمتی نداشته است و طبق شرایط گذشته اقدام خواهیم کرد.

وی در واکنش به اینکه برخی از رانندگان کرایه چند برابری از زائران دریافت می‌کنند، اظهار کرد: نرخ‌ها مصوب است اما با توجه به اینکه اتوبوس‌ها باید یک مسیر را خالی برگردند کرایه رفت و برگشت حساب می‌شود.

حاجی اسماعیلی با بیان اینکه این مبلغ با توجه به مبدا و کیفیت وسیله نقلیه متفاوت است، گفت: به عنوان مثال کرایه اتوبوس ویژه ما نفری ۴۶ هزار تومان است که با توجه به دریافت هزینه رفت و برگشت این مبلغ ۹۲ هزار تومان می‌شود.

وی در پایان اعلام آمادگی کرد که تا به زودی قیمت‌های مربوط به هزینه‌های اتوبوس‌ها منتشر شده و زائران نیز تنها بر همین اساس مبلغ را پرداخت کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.