کد خبر : 47089
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲

افزایش شمار جان‌باختگان واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: «وحید شادی‌نیا» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: این حادثه تا به این لحظه(عصر چهارشنبه) ۳۸ مصدوم بر جا گذاشته است. «هادی بدری»، جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز هم در تشریح این خبر اظهار کرد: از ۴۱ مسافر دانش‌آموز این اتوبوس، سه نفر جان خود را

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

«وحید شادی‌نیا» در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه گفت: این حادثه تا به این لحظه(عصر چهارشنبه) ۳۸ مصدوم بر جا گذاشته است.

«هادی بدری»، جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز هم در تشریح این خبر اظهار کرد: از ۴۱ مسافر دانش‌آموز این اتوبوس، سه نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: حوالی ساعت ۱۴ امروز با اعلام واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل مسافر در اتوبان پیامبر اعظم به سامانه ۱۲۵، گروه‌های نجات ایستگاه‌های شماره پنج و هشت سریعا جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

جانشین مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور و اطلاع از محبوس شدن دو نفر، با استفاده از تجهیزات امداد و نجات و دسترسی سریع و ایمن به گرفتارشدگان، هر سه نفر را سریعاً رهاسازی و جهت بررسی‌های اولیه در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند که متأسفانه یک مرد و زن جوان بر اثر شدت حادثه جان باخته بودند.

بدری یادآور شد: شماری از مسافران اتوبوس نیز دچار مصدومیت شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، سینا و شهدای تبریز منتقل شدند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.