کد خبر : 47337
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

از بازار سیاه خرید و فروش کد ملی تا بلاتکلیفی تعطیلات زمستانی مدارس

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، مهم‌ترین خبرهای تحریریه اجتماعی در روز یکشنبه – ۲۲ مهر ماه در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی لینک آنها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید: وضعیت پرداخت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت/ درخواست بودجه‌ای این سازمان از دولت مدیرعامل سازمان بیمه سلامت

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، مهم‌ترین خبرهای تحریریه اجتماعی در روز یکشنبه – ۲۲ مهر ماه در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی لینک آنها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

وضعیت پرداخت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت/ درخواست بودجه‌ای این سازمان از دولت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از به روز شدن پرداخت‌های این سازمان به مراکز ارائه کننده خدمت در سال ۹۷ خبر داد.

ذخیره خون کافی برای آمادگی ارایه خدمت در اربعین

مدیرعامل سازمان انتقال خون از تامین خون کافی برای مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: برای مراسم اربعین مراکز انتقال خون سراسر منطقه غرب کشور و بیمارستان‌های مناطق مرزی نزدیک به عراق را تجهیز کرده و ذخیره خون و فرآورده‌هایی خونی مناسبی در این مناطق خواهیم داشت.

فروش کدملی یا معامله هویت؟

چندی پیش شرکت “ایران‌خودرو” طرح پیش فروش خودرو را با یک پیش‌شرط جدید آغاز کرد تا بدون واسطه‌ها، خودرو را به مصرف کنندگان واقعی برساند. بر اساس این طرح به هر کدملی تنها یک خودرو اختصاص داده می شد، اما این اقدام نه تنها دست دلالان را قطع نکرد بلکه بازار سیاه خرید و فروش کدملی را نیز به راه انداخت.

دریافت “باربرگ” برای خودروهای حمل بار در پایتخت الزامی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از الزام رانندگان خودروهای حمل بار برای دریافت “باربرگ” خبر داد.

اولیاء اخذ اجباری «کمک به مدرسه» را گزارش کنند/ معافیت مدارس از پرداخت قبوض آب، برق و گاز

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر اینکه اخذ هرگونه وجه از اولیاء برای برگزاری مراسم و مواردی از این دست ممنوع بوده و تخلف است، گفت: خانواده‌ها تخلفات مدارس را به ادارات ارزیابی عملکرد مناطق آموزش و پرورش اطلاع دهند.

تکلیف «تعطیلات زمستانی» فعلا روشن نیست /رایزنی برای ذخیره سهمیه استخدام معلولان

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تکلیف تعطیلات زمستانی فعلا برای امسال روشن نیست، گفت: توزیع شیر مدارس نیز متاسفانه به دلیل مشکلات اعتباری همچنان در هاله‌ای از ابهام است؛ منتظریم اعتبارات لازم ابلاغ شود.

نرخ ۴۰ درصدی «بیکاری» نابینایان/ «مسکن»؛ نیازی با دستیابی دشوار

این روز را یادآور افرادی قرار داده‌اند که هرچند وراثت، بیماری‌ها و حوادث دنیای چشمان‌شان را تاریک کرده، اما با دل و جان می‌بینند و می‌شنوند. آنچه پیرامون زندگی‌شان در جریان است؛ روزی که هر ساله در تقویم تکرار می‌شود تا وجودشان و خاطرشان در اذهان زنده بماند؛ روزی که با نام «عصای سفید» می‌خوانیمش.

اعلام بیشترین جرائم پایتخت در تابستان ۹۷

جانشین رئیس پلیس پایتخت شایع‌ترین جرائم در تهران در تابستان امسال را تشریح و سرقت لوازم و قطعات خودرو را از جمله آن‌ها ذکر کرد.

چراغ سبز محیط زیست به شهرداری برای احداث اتوبان شهید شوشتری

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران ضمن اشاره به اینکه پارک ملی سرخه‌حصار ریه تنفسی استان تهران است، گفت: سازمان حفاظت محیط زیست آمادگی همکاری با شهرداری برای اجرای پروژه اتوبان شهید شوشتری – که از پارک ملی سرخه‌حصار عبور می‌کند – را با رعایت ملاحظات زیست محیطی دارد.

اتخاذ تدابیر زیست‌محیطی در مسیر کاروان‌های اربعین

مدیر کل مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه گزارش ملی محیط زیستی برای ماه‌های محرم و صفر منتشر خواهد شد، گفت: برای استان‌هایی که در مسیر حرکت کارون زائران کربلا قرار دارند، تمهیدات محیط زیستی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا، لینک پنج خبر پربازدید تحریریه اجتماعی ایسنا در ۲۲ مهرماه در ادامه می‌آید که با کلیک بر روی تیتر آنها می‌توانید به متن کامل خبر دسترسی داشته باشید:

فروش کدملی یا معامله هویت؟

اعلام بیشترین جرائم پایتخت در تابستان ۹۷

درخواست شناسایی پسری که از سوی پدرش ربوده شد + عکس

تحویل ۴۸ ساعته گذرنامه به زائران اربعین/ خاوری را می‌توانیم یک‌هفته‌ای بازداشت کنیم

راه‌ حلی تازه برای مشکل بی‌خوابی

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.