کد خبر : 55563
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

بدر سودانی حقوقدان برجسته:

اجرای کامل قوانین مرتبط با جهش تولید باعث تحول در تولید ملی می شود / جهش تولید بسیاری از معضلات از جمله بیکاری را حل می کند

اجرای کامل قوانین مرتبط با جهش تولید باعث تحول در تولید ملی می شود / جهش تولید بسیاری از معضلات از جمله بیکاری را حل می کند
اجرای کامل قوانین مرتبط با جهش تولید باعث تحول در تولید ملی می شود

یک حقوقدان گفت: اجرای کامل قوانین مرتبط با جهش تولید باعث تحول در مسئله راهبردی و حیاتی تولید ملی و رفع بسیاری از معضلات جامعه از جمله بیکاری می شود.

دکتر بدر سودانی سادری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: امسال ضروری است مشارکت مردم در تولید و اقتصاد تقویت شود و در عمل شاهد حضور هر چه بیشتر و مصمم تر اقشار مختلف مردم در تولید باشیم.

وی با بیان اینکه جهش تولید می تواند فرصت های بسیار خوبی را برای اقتصاد ایران ایجاد کند گفت: قوانین خوبی در زمینه جهش تولید وجود دارد که اگر این قوانین بطور کامل اجرا شوند مطمئن باشید در تولید ملی شاهد تحولی شگرف خواهیم بود.

وی افزود: جهش تولید می تواند موضوع اشتغال که یکی از بزرگترین دغدغه های خانواده ها و فارغ التحصیلان جویای کار می باشد را تا حد زیادی مرتفع و تورم را نیز کاهش و کنترل کند چون مشکلات اقتصادی و بیکاری باعث ایجاد بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، افزایش سن ازدواج و … می شود.

رئیس سابق مرکز وکلای قوه قضاییه خوزستان از جمله قوانین خوب مرتبط با جهش تولید را قانون جهش تولید مسکن و قانون جهش تولید دانش‌بنیان برشمرد و گفت: اجرای کامل این قوانین منجر به تحول در تولید ملی می شود که امیدوار هستیم مردم نیز این دعوت هوشمندانه مقام معظم رهبری را غنیمت شمرده و مثل همیشه با تمام وجود در این امر مهم و حیاتی برای جامعه شرکت نمایند و انشالله شاهد شکوفایی اقتصادی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.