کد خبر : 53673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۳۲

اجرای طرح نهاد با مشارکت ۳۰۰ مدیر متوسطه در خوزستان

اجرای طرح نهاد با مشارکت ۳۰۰ مدیر متوسطه در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: اجرای طرح نهاد با مشارکت ۳۰۰ مدیر متوسطه در خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: اجرای طرح نهاد با مشارکت ۳۰۰ مدیر متوسطه در خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مشارکت ۳۰۰ مدیر مدرسه در طرح نهاد، گفت: این طرح با رویکرد حل مسائل هویتی تربیتی نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در استان خوزستان اجرا می‌شود.

مسعود حمیدی‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهاد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش خوزستان افزایش تاب‌آوری دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی و مصون‌سازی این قشر در برابر این آسیب‌ها است. به این ترتیب با تکیه بر ظرفیت‌های موجود و با اجرای طرح مداخله‌ای “نشست‌های هم‌اندیشی آسیب‌شناسی دانش‌آموزان” در مسائل هویتی تربیتی به دنبال تحقق این هدف هستیم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اجرای این طرح در دو بازه زمانی سه ماهه توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان، افزود: در این طرح ۳۰۰ مدیر از مدیران متوسطه اول و دوم مدارس دخترانه و پسرانه کلانشهر اهواز در جلساتی با موضوع بررسی، آسیب‌شناسی و دستیابی به راهکارهای علمی و عملی شرکت کردند.

حمیدی نژاد در پایان گفت: گام‌های دوم و سوم این طرح با رویکرد حل مسائل هویتی تربیتی نوجوانان و پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی برای سایر فرهنگیان در سایر مناطق آموزش و پرورش استان خوزستان در دست اجرا است و برنامه‌ریزی برای گسترش و تسری این طرح به سایر مناطق و نواحی استان نیز در حال انجام است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.