کد خبر : 46861
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵

آمار تکان دهنده‌ جان باختگان حوادث ترافیکی که از سال ۸۴ متوقف شد

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که صبح امروز با حضور فرمانده ناجا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، گفت: در سال ۸۴ بالغ بر ۲۸ هزار نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. این آمار در سال گذشته

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار تقی مهری در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که صبح امروز با حضور فرمانده ناجا در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد، گفت: در سال ۸۴ بالغ بر ۲۸ هزار نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند. این آمار در سال گذشته و علی رغم افزایش تعداد سفرها و خودروها به ۱۶ هزار نفر رسید که اگر روندی که در سال ۸۴ وجود داشت، ادامه می‌یافت و پلیس این اقدامات را انجام نمی‌داد،‌ شمار جان باختگان حوادث رانندگی با تعداد خودروها و سفرهای فعلی از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده بود.

وی با بیان اینکه در سال ۸۴ حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو و موتورسیکلت داشتیم، گفت: این تعداد اکنون به ۳۳ میلیون خودرو و موتورسیکلت رسیده است، ضمن اینکه تعداد سفرها افزایش داشته است.

سردار مهری با بیان اینکه رویکرد پلیس، ارتقای فرهنگ ترافیکی است، تصریح کرد: در همین راستا از ظرفیت همراهان پلیس استفاده کرده‌ایم که خوشبختانه بیش از ۱۰ میلیون نفر همیار پلیس ما سبب کاهش ۱۸ درصدی تخلفات و حوادث رانندگی شده‌اند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از اقدامات وزارت آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم اقدامات بیشتری را انجام دهیم.

عمادی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و حمیدی معاون تربیت بدنی این وزارتخانه نیز از جمله حاضران در این مراسم بودند که در سخنانی از اقدامات و زحمات پلیس قدرانی کرده و بر نقش همیاران پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیکی تاکید کردند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.