کد خبر : 48584
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

آمار بالای قربانیانِ سوانح ریلی در هند

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، اداره راه آهن هند این آمارها را اخیراً و پس از کشته شدن ۶۱ نفر در حادثه برخورد قطار به افرادی که در شهر “امریتسار” ایالت “پنجاب” در حال تماشای مراسم یک جشن در نزدیکی ریل های قطار بودند، منتشر کرده است. بنابر آمارهای منتشر

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، اداره راه آهن هند این آمارها را اخیراً و پس از کشته شدن ۶۱ نفر در حادثه برخورد قطار به افرادی که در شهر “امریتسار” ایالت “پنجاب” در حال تماشای مراسم یک جشن در نزدیکی ریل های قطار بودند، منتشر کرده است.

بنابر آمارهای منتشر شده اخیر، شمار مرگ های ناشی از برخورد قطارها به افرادی که در مسیر ریل های راه آهن قرار داشته اند، بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ میلادی ۴۹ هزار و ۷۹۰ نفر برآورد شده است.

یک مقام ارشد هند اعلام کرده است که راه آهن این کشور اقدامات متعددی برای جلوگیری از مرگ و میرها در مسیرهای ریلی راه آهن انجام داده که از این میان می‌توان به اعمال جریمه برای افرادی که به مسیرهای ریلی می‌آیند تا مسدود کردن تمامی گذرگاه‌های بدون مامور اشاره کرد.

راه آهن هند یکی از بزرگترین شبکه های قطار در جهان است که از شمال به جنوب این کشور عبور می کند. این شبکه روزانه بیش از ۹۰۰۰ قطار مسافربری حامل نزدیک به ۲۳ میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند.

این تشکیلات گسترده عمومی را می‌توان شبکه نیمه دولتی دانست که مدارس و بیمارستان‌های زیادی را اداره کرده و نیروهای پلیس و شرکت های عمرانی خود را داشته و با پرداخت حقوق ۱.۳ میلیون نفر، هفتمین کارفرمای بزرگ جهان به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، فجایای ریلی در هند به دلیل خارج شدن زیرساخت های راه آهن دوره مستعمرات هند از رده رایج است. در سال ۲۰۱۵ میلادی دولت هند متعهد شد که تا بیش از پنج سال ۱۳۷ میلیارد دلار آمریکا را صرف مدرن‌سازی و گسترش راه آهن این کشور کند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.