تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۳

آغاز پيش‌فروش بليت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود.

آغاز پيش‌فروش بليت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای خوزستان از ۱۲ اسفند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های مسافربری جاده‌ای از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش آفتاب کارون، غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام زمان پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اظهار کرد: طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند شروع می‌شود و به مدت ۲۲ روز تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت به صورت اینترنتی و حضوری اجرا می‌شود، افزود: پيش‌فروش اينترنتی بليت‌های اتوبوس‌های مسافری از طريق سايت‌های اينترنتی، دفاتر استانی و دفاتر اختصاصی شركت‌های حمل و نقل مسافر و پيش‌فروش حضوری بليت در محل پايانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مركزی و سطح شهری شركت‌های مسافربری انجام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: جهت تسهیل در تهیه بلیت و ارائه خدمات به مسافران در صورت نياز دفاتر متمركز در سطح شهرها نیز دایر خواهد شد.

بهرامی‌نیا ادامه داد: تعداد ۲۳ پایانه مسافربری فعال در ۱۷ شهرستان خوزستان وجود دارد که در طول ایام تعطیلات نوروزی آماده جابه‌جایی مسافران هستند.

وی خاطرنشان کرد: پایانه‌های مسافربری در سال ۹۷ طی ۵۰ هزار سفر درون و برون شهری تعداد ۳۹۵ هزار و ۲۸۴ مسافر را جابه‌جا کرده‌اند که از این تعداد مسافر ۶۲ درصد به صورت درون شهری و ۳۸ درصد به صورت برون شهری جابه‌جا شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به فعال بودن ۱۶۸ شرکت حمل و نقل مسافر در خوزستان، خاطرنشان کرد: سامانه‌های پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۲ و ۲۰۰۰۱۴۱ برای دریافت هر گونه پیشنهاد و انتقاد از عملکرد شرکت‌های مسافربری برای ارائه بهتر خدمات در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.