کد خبر : 54301
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۴۴

آغاز اجرای طرح جهاد تبیین در مدارس خوزستان

آغاز اجرای طرح جهاد تبیین در مدارس خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: آغاز اجرای طرح جهاد تبیین در مدارس خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد: آغاز اجرای طرح جهاد تبیین در مدارس خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح جهاد تبیین گفت: امید ما این است که بچه‌ها در این مسیر، یاد بگیرند در کنار مسائل درسی، مسائل فرهنگی و اجتماعی را نیز پیگیری کنند و گفت‌وگو کردن را از هم‌اکنون بیاموزند.
مسعود حمیدی‌نژاد در همایش جهاد تبیین که در اهواز برگزار شد، با اشاره به اعتراضات سال گذشته اظهار کرد: در استان خوزستان با بچه‌های ۳۲ هزار کلاس صحبت کردیم؛ دانش‌آموزان سوالات جدی داشتند، سوالاتی که نشان می‌داد سال‌ها است کسی با این بچه‌ها حرف نزده است. مصداق آن دو دبیرستان کنار هم در اهواز است؛ یکی از دبیرستان‌ها هیچ سرو صدایی نداشت اما در دیگری هر روز سر و صدا  بود. بررسی‌ها نشان داد در دبیرستانی که سر و صدا نبود، مدیر مدرسه با تک تک بچه‌ها گفت‌وگو کرده و از سخنرانان مختلف دعوت کرده بود و به سوالات آن‌ها پاسخ داده شده بود، حرف بچه‌ها شنیده می‌شد و مدیر پای کار بود.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اجرای طرح جهاد تبیین در مدارس خوزستان ادامه داد: حضور و حرکت مدیران و معلمان، این اتفاقات را رقم می‌زند. در استان خوزستان تعدادی از مدارس را برای اجرای طرح انتخاب کردیم. کلیت طرح این است که بچه‌ها باید یاد بگیرند اگر موضوع و بحثی دارند درباره آن با هم گفت‌وگو کنند. اوایل انقلاب نیز این کار انجام می‌شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح جهاد تبیین با هدف پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی دانش‌آموزان گفت: اگر این طرح به خوبی اجرا شود، امید ما این است که بچه‌ها در این مسیر، یاد بگیرند در کنار مسائل درسی، مسائل فرهنگی و اجتماعی را نیز پیگیری کنند و گفت‌وگو کردن را از هم‌اکنون بیاموزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.