کد خبر : 54358
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

آخرین آمار از ازدواج‌ و طلاق‌های چهار ماهه نخست سال در خوزستان

آخرین آمار از ازدواج‌ و طلاق‌های چهار ماهه نخست سال در خوزستان

مدیرکل ثبت احوال خوزستان از ثبت ۱۴ هزار و ۴۹۹ مورد ازدواج و دو هزار و ۵۱۹ مورد طلاق در در چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان از ثبت ۱۴ هزار و ۴۹۹ مورد ازدواج و دو هزار و ۵۱۹ مورد طلاق در در چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی امانی‌پور مدیرکل ثبت احوال خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار وقایع حیاتی چهار ماهه امسال در استان خوزستان اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال در استان خوزستان ۲۶ هزار و ۶۵۶ رویداد ولادت و هفت هزار و ۵۵۴ رویداد فوت در خوزستان ثبت شده است که ۵۶ درصد فوتی‌های ثبت شده مرد و ۴۴ درصد زن بوده‌اند.

وی افزود: در این مدت در هر شبانه‌روز ۶۰ مورد فوت و هر ساعت فوت تقریباً سه نفر در استان خوزستان ثبت شده است، ۶ هزار و ۲۴۰ مورد از فوتی‌های ثبت شده معادل ۸۲ درصد شهری و یک هزار و ۳۱۴ مورد معادل ۱۸ درصد روستایی بوده‌اند.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: ۱۹ هزار و ۱۴۱ مورد معادل ۷۲ درصد از تعداد کل ولادت‌های ثبت شده در این مدت در استان خوزستان شهری و ۷ هزار و ۵۱۵ مورد معادل ۲۸ درصد روستایی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در چهار ماهه اول امسال، در هر شبانه روز به طور متوسط ۲۱۴ نوزاد و هر ساعت تقریبا ۹ نوزاد در خوزستان متولد شده‌اند و ۵۱.۵ درصد کل ولادت‌های ثبت شده پسر و ۴۸.۵ درصد دختر بوده‌اند.

مصطفی امانی‌پور تصریح کرد: در این مدت میانگین سن مادران ۲۵.۶ سال بوده و ۴۵۵ مورد دوقلوزایی و ۲۳ مورد سه قلوزایی ثبت شده است.

وی بیان کرد: ۹۷.۷۳ درصد ولادت‌های ثبت شده در استان خوزستان در مهلت قانونی ۱۵ روزه و ۹۳.۵ درصد فوت‌های ثبت شده نیز در مهلت قانونی ۱۰ روزه به ثبت رسیده است.

امانی‌پور با اشاره به آمار ازدواج و طلاق در چهار ماهه اول امسال نیز گفت: در این مدت ۱۴ هزار و ۴۹۹ مورد ازدواج و دو هزار و ۵۱۹ مورد طلاق در استان خوزستان ثبت شده است.

وی عنوان کرد: میانگین سن ازدواج‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۲۸ سال و برای زنان ۲۳.۵ سال و میانگین سن طلاق‌های ثبت شده بار اول برای مردان ۳۷ سال و برای زنان ۳۲ سال بوده است

پایان پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.