تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳

چه کسانی باید در شهرداری دارای سمت و مدیریت شوند

چه کسانی باید در شهرداری دارای سمت و مدیریت شوند
مهدی جابری زاده انصاری کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: به عقیده من می بایست در بدنه شهرداری روحیه جوانی و انگیزه را تزریق کنیم.

آفتاب کارون:

مهدی جابری زاده انصاری کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: به عقیده من می بایست در بدنه شهرداری روحیه جوانی و انگیزه را تزریق کنیم.

وی ادامه داد: من معتقدم شهرداری باید در دست جوانان باشد و البته انگیزه و روحیه لازم را با تشویق، در آنها زنده کنیم، ما نیاز به آقایانی که خسته از کار و مسئولیت هستند در شهرداری نداریم، ما نیاز به مدیرانی که از حضور در میدان خدمت می ترسند نداریم، ما مدیرانی می خواهیم که خارج از تایم کاری هم مشغول خدمت رسانی و رفع مشکلات مناطق مختلف شهری باشند، مدیرانی که نگاهشان به عقربه های ساعتشان است تا بروند زیر باد کولر استراحت کنند، بدرد شهر اهواز نمی خورند و باید شبانه روزی به این مردم در شهرداری و شورای شهر خدمت کرد.

این کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز گفت: ما مدیرانی در شورای شهر و شهرداری می خواهیم که به فکر مناطق حاشیه ای و محروم باشند، به فکر توسعه زیرساخت ها، به فکر آبادانی.

ما معتقدیم تا زمانی که مردم صدای شکم خود را می شنوند، صدای اذان و دین را نمی شنوند، نگران هستیم که مبادا فقر به کفر تبدیل شود و ما باید با توزیع عادلانه رفاه به مناطق مختلف شهر، رفاه را برای مظلومان فراهم سازیم.

ما نگران این هستیم که مردمان ما سرشان در سطل های زباله است و اگر در کشور دیگری این وضعیت وجود داشت قطعا مردم مسئولین را در سطل های زباله می انداختند و در کنار دیوار آنها را با میوه های گندیده می زدند و قیام می کردند.

چنین مردمی شایسته تقدیر هستند و شایسته بهترین خدمات، ما مدیرانی می خواهیم که بدانند با چه مردمی روبه رو هستند و برای آنها سنگ تمام بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.