تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۹

نشست مدیریت دانش در مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

نشست مدیریت دانش در مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد

با حضور مدیر عامل، مدیران و روسای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جلسه هماهنگی استقرار سیستم مدیریت دانش روز دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱برگزار شد.

آفتاب کارون:

با حضور مدیر عامل، مدیران و روسای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، جلسه هماهنگی استقرار سیستم مدیریت دانش روز دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست که به همت مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد؛ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان اینکه به دلیل اهمیت بسیار بالای این جلسه و موضوع استراتژیک استقرار مدیریت دانش، تلاش کردم در این جمع حضور به هم رسانم گفت: اهمیت این موضوع به اندازه ای است که گروه های اندیشه ورز راصد علم برای پیگیری مرزهای دانش و فنون نوین را تشکیل داده‌ام.

مهندس علیرضا دانشی افزود: ما با تحریم داخلی مواجه هستیم، خودمان خودمان را تحریم کردیم. جمود، تحجر و خشک مغزی از موانع توسعه مرزهای دانش اند و تحریم ها را باید با دانش شکست داد.

وی ادامه داد: استقرار مدیریت دانش باید به سمت تحلیل پویای رفتار سازمانی هدایت شود. جنگ اول با بی تدبیری های خودمان است و باید حمیت و انگیزه های مسئولانه  را  در سازمان تقویت کرد. از تلاش همه دست اندرکاران تشکر می کنم و بطور جدی پیگیر تحقق این حرکت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواهم بود.

در ادامه دکتر محمدرضا آبیار رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری، به تشریح ضرورت استقرار مدیریت دانش مبتنی بر یک رویکرد نظام یافته و یکپارچه در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف ایجاد نگرش و زیر ساخت مناسب، افزایش قدرت دانش سازمانی و افزایش بهره‌وری پرداخت.

وی ضمن اشاره به پیش بینی برنامه‌های متنوع و جذاب جهت نهادینه سازی و اجرای موثر سیستم از جمله مصاحبه شغلی با بازنشستگان و سایر متخصصان شاغل در شرکت، فرآیند اجرای آن توسط شرکت مشاور و برنامه‌های آتی مورد نظر جهت نگاهداشت سیستم را بیان نمود.

در این نشست مهندس بابایی نماینده شرکت مشاوره مهندسی نداک به عنوان مشاور استقرار مدیریت دانش در مناطق نفت خیز جنوب، گفت: پروژه استقرار مدیریت دانش در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در ۸ فاز طراحی شده که پیش بینی می شود در مدت ۱۲ ماه اجرا شود.

در ادامه حاضرین در این نشست، ضمن بحث و تبادل نظر، دیدگاه ها و انتظارات مدیریت مربوطه از اجرای موثر سیستم، را مطرح نمودند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.