تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر بررسی شد

مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر بررسی شد
با حضور اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند شامگاه دوشنبه اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل شهرک های صنعتی کشور از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد منطقه آزاد اروند شد.

در بدو ورود این مقام مسوول نشست بررسی مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان با حضور سید محمد مولوی، سید لفته احمدنژاد نمایندگان محترم مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، سید علی موسوی معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند و محمدیان مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان برگزار شد.
بنا به این گزارش معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گزارشی از آخرین وضعیت صنعت در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به معاون وزیر صمت ارائه داد.
در این نشست موسوی چالش ها و مشکلات فراروی بخش صنعت و زیر ساخت های مورد نیاز در این دو شهرک بخصوص شهرک صنعتی آبادان را به سمع معاون وزیر صمت رساند و خواستار اعتبارات ملی و استانی جهت تکمیل زیرساخت های شهرک صنعتی آبادان همانند آسفالت، جاده و شبکه آب و برق شد.
همچنین موسوی در این نشست خواستار تسهیلات مورد نیاز بخش واحدهای صنعتی منطقه از طریق تبصره ۱۸ و همچنین کمک های فنی اعتباری وزارت صمت و از طریق سازمان مدیریت برنامه ریزی شد.
در ادامه این نشست سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر نیز خواستار رفع نیازهای زیرساختی و مشکلات صنعتگران شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر شدند.
همچنین در این نشست مصاحب معاون وزارت صمت نیز قول مساعد جهت ارائه کمک های ملی، استانی و منطقه ای برای تکمیل زیرساخت ها و رفع معضلات صنعتگران دادند.
بنا به این گزارش معاون وزیر صمت سه شنبه با حضور در شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر ۶ واحد صنعتی در این شهرک ها را مورد بازدید قرار خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.