کد خبر : 51278
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان:

لازمه ساختن یک ایران قوی، حضور گسترده مردم در انتخابات است / دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب با حضور پرشور در انتخابات

لازمه ساختن یک ایران قوی، حضور گسترده مردم در انتخابات است / دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب با حضور پرشور در انتخابات

مردم با حضور گسترده خود در انتخابات، بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با تاکید بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات و مشارکت گسترده، دشمن را ناامید خواهند کرد و بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا نشان خواهند داد.

امید فراز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری معظم در خصوص حضور گسترده در انتخابات گفت: طبق تاکیدات رهبری، همه باید به تکلیف خود عمل کنیم و بصورت پرشور و گسترده در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه لازمه ساختن یک ایران قوی، حضور گسترده مردم در انتخابات است گفت: برای داشتن کشوری پیشرفته و آباد باید در انتخابات شرکت کنیم و با شناخت کاندیداها به فرد اصلح رای بدهیم. تداوم توسعه و پیشرفت کشور با حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات شتاب می گیرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات بر همه ابعاد زندگی شهروندان از جمله مسائل اقتصادی اثرگذار است گفت: انتخابات بطور مستقیم و غیرمستقیم بر زندگی مردم تاثیرگذار است. برای داشتن یک ایران قوی و مقتدر باید در انتخابات حضوری پرشور و گسترده داشته باشیم و به تکلیف خود عمل کنیم.

عضو هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از محوری ‌ترین برنامه‌هاست و حضور شهروندان در انتخابات هم یک اصل بسیار مهم و سرنوشت ساز است که پایه های کشور را مستحکم می کند و زمینه ساز پیشرفت و اقتدار کشور می شود.

امید فراز تاکید کرد: اهمیت حضور گسترده در انتخابات پیش رو باید از سوی همه جدی گرفته شود و مردم ایران با حضور در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر حمایت خود را از آرمان های نظام و انقلاب نشان خواهند داد و در این آزمون هم سربلند بیرون خواهند آمد. مردم بصیر و انقلابی ایران با حضور پرشور در انتخابات از دستاوردهای نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد و اقتدار انقلاب را به دنیا نشان خواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.