کد خبر : 50975
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵

آخرین اخبار از حکم انفصال مدیرعامل سازمان آب و برق / سر بیگناهی که سرافراز ماند / با حکم آیت الله رییسی، اجرای حکم انفصال ایزدجو متوقف شد

آخرین اخبار از حکم انفصال مدیرعامل سازمان آب و برق / سر بیگناهی که سرافراز ماند / با حکم آیت الله رییسی، اجرای حکم انفصال ایزدجو متوقف شد

با حکم آیت الله رییسی، اجرای حکم انفصال ایزدجو متوقف شد.

در پی صدور حکم ۳ سال انفصال از خدمات دولتی فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان که در پی شکایت یک شرکت خصوصی مبنی بر استنکاف وی از پرداخت یک مبلغ کلان بابت خسارت به این شرکت اتفاق افتاد، با پیگیری مقامات قضایی استان و درخواست ریاست محترم دادگستری استان از رییس قوه قضاییه، شنیده ها حاکی از آن است که آیت الله رییسی امروز دستور توقف اجرای حکم انفصال ایزدجو را  صادر نمود.
همچنین شنیده ها حاکی از آن است که برخی تلاش بسیار نمودند که دستور توقف اجرای حکم صادر نشود ولی خوشبختانه دستگاه عدالت محور قضایی بدون توجه به فشارها و با توجه به نفس عمل ارتکابی که یک مدیر دولتی برای دفاع از بیت المال و پرداخت ننمودن پولی از بیت المال که به زعم آن رییس دستگاه اداری، به حق نبوده  و شبهه ناک بوده به چنین مجازاتی محکوم شده است دستور توقف اجرای حکم را صادر نمود.
از قدیم ضرب المثلی در فرهنگ ایرانی ها وجود داشته مبنی بر اینکه سر بیگناه پای دار می رود ولی بالای دار نمی رود که مصداق بارز آن را می توان در این موضوع دید.
قطعا اگر حکم انفصال ایزدجو اجرایی می شد تا ابد مسئولین دولتی در موارد مشابه هیچ گاه انگیزه و جراتی به خود راه نمی دادند که در صیانت از بیت المال و پرداخت ننمودن وجوه بیت المال سختگیری نمایند.
هر چند اجرای احکام دستگاه محترم قضایی لازم الاجرا و اطاعت از آن بر همگان فرض است ولی بدون شک این یک نمونه ی استثنایی و بی سابقه بوده چرا که معمولا احکام انفصال مدیران بدلیل سوء استفاده یا سهل انگاری و تساهل در هزینه کرد وجوه بیت المال صادر می شود ولی در این پرونده برعکس ایزدجو تلاش داشته است با تمسک به راهکارهای قانونی در آخرین دقایق هم جلوی پرداخت مبالغ هنگفتی از بیت المال که به زعم وی، پرداخت آن روا و بحق نبوده است را بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رضایی سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۲

درایت آیت الله رییسی که پیش از این به ما ثابت شده بود، بار دیگر در این پرونده نشاندهنده عزم جدی ریاست جدید قوه قضائیه برای برخورد با متخلفان و البته ادامه این روند باعث سربلندی آن عده از مسئولین خوب و خدوم شد که راه رو بر غارتگران بیت المال میبندند.

الهی سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵

خدا رو شکر که حق به حقدار رسید

موسوی سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷

یک باند هستن که پشتشون به گروه خاصی گرم هست،باید دید این شرکت خصوصی از چه کسانی خط گرفته

علی سه شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸

درود بر دکتر ایزدجو مرد نیکنام و زحمتکش سازمان آب و برق خوزستان

داریوش چهارشنبه , ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

متاسفانه حق ملت مجددا پایمال شد،ایزدجو باعث بریدن نان یه عده کارگر مظلوم هم شده ،ایشان جلوی جذب کارگران موقت با سوابق گاها بالای ۲۰ سال رو هم گرفته،اینجا با لابی در رفت،محکمه خدا لابی بردار نیست و بزودی تقاص خواهد داد

داریوش سه شنبه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲

چوب خدا بیصداست