کد خبر : 56045
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

فرمانده بسیج مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان معارفه شد + عکس

فرمانده بسیج مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان معارفه شد + عکس
همزمان با هفته دفاع مقدس، فرمانده بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان معارفه شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس، فرمانده بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان معارفه شد.
در مراسمی با حضور مسئول بسیج حقوقدانان خوزستان، مدیر سنجش و ارزیابی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خوزستان، اعضای هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان و تعدادی از ایثارگران دوران دفاع مقدس، فرمانده بسیج مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان معارفه شد.
در این مراسم آقای پرویز بهروز از کارشناسان عضو مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان بعنوان فرمانده بسیج این مرکز معارفه شد.
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در این مراسم گفت: بسیج بعنوان نیروی مخلص خدا در همه صحنه‌ های مورد نیاز نقش‌ فعالی دارد و برای خدمتگزاری حاضر بوده است. محمد کرم زاده افزود: بسیج یکی از ابتکارات حضرت امام خمینی(ره) برای نقش آفرینی در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی است.
سرهنگ عبدالامیر تمیمی اصل رئیس سازمان بسیج حقوقدانان خوزستان هم در این مراسم، کمک به کارآمدی نظام و کمک به ایجاد و تقویت قوانین و همچنین خدمت رسانی به مردم در قالب حقوق عامه را دو ماموریت این سازمان برشمرد و گفت: این سازمان برای حل مشکلات مردم همواره پای کار بوده است. وی با اشاره به ظرفیت خوب پرویز بهروز در فرماندهی بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: جناب بهروز با توجه به اینکه از نسل دفاع مقدس است می تواند با توجه به تجربیات خود، خدمات خوبی را در بسیج مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان داشته باشد.
پرویز بهروز فرمانده بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان هم در پایان این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رشادت های ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: امیدواریم با همفکری و هدایت همکاران محترم بتوانیم در مجموعه بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گام های مثبتی در این مسیر برداریم. وی از برنامه ریزی و آمادگی بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان برای بهره گیری از ظرفیت و تخصص کارشناسان عضو این مرکز برای پیشبرد اهداف و سیاست های بسیج مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان خبر داد و گفت: برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شایان ذکر است مهندس پرویز بهروز از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است که در حال حاضر دادیار انتظامی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان می باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.