تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۴۴

نظام مهندسی کشاورزی ظرفیت بزرگی برای کشاورزی خوزستان است / امیری زاده: از نظام مهندسی کشاورزی حمایت می کنم / ابوعلی: نظام مهندسی کشاورزی آماده همکاری با جهاد کشاورزی است

نظام مهندسی کشاورزی ظرفیت بزرگی برای کشاورزی خوزستان است / امیری زاده: از نظام مهندسی کشاورزی حمایت می کنم / ابوعلی: نظام مهندسی کشاورزی آماده همکاری با جهاد کشاورزی است

جلسه شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

جلسه شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این جلسه با تاکید بر واگذاری برخی امور به بخش خصوصی گفت: نظام مهندسی کشاورزی یک ظرفیت بزرگ برای کشاورزی خوزستان است.

خدارحم امیری زاده با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی و نظام مهندسی کشاورزی در یک سو و یک مسیر هستند گفت: نظام مهندسی کشاورزی دارای ماموریت های خوبی است و با ایده های خوب نظام مهندسی کشاورزی می توان روند بسیاری از کارها را در بخش کشاورزی آسان کرد و کار دولت را هم سبک تر کرد.

وی افزود: نظام مهندسی کشاورزی دارای پتانسیل های زیادی در بخش کشاورزی است که این می تواند به جهاد کشاورزی کمک کند. نظام مهندسی کشاورزی بازوی توانمند جهاد کشاورزی است. نظام مهندسی و جهاد کشاورزی در یک جبهه هستند و باید با تفاهم و بدون هیچ اختلافی به کشاورزی خوزستان کمک کنند. باید در راستای کمک به حل مشکلات بخش کشاورزی استان، نظام مهندسی کشاورزی پای کار و کنار جهاد کشاورزی باشد. با تمام وجود از نظام مهندسی کشاورزی استان حمایت می کنم.

وی گفت: نظام مهندسی کشاورزی در زمینه نیروی انسانی می تواند به مجموعه جهاد کشاورزی کمک کند. نظر ما روی نظام مهندسی کشاورزی مثبت است و انتظار داریم نظام مهندسی کشاورزی خوزستان با برنامه هایی که دارد در کشور الگو شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان تاکید کرد: جهاد کشاورزی، نظام مهندسی کشاورزی و نظام صنفی کشاورزی باید در تعامل با هم و در راستای حل مشکلات بخش کشاورزی استان گام بردارند.

امیری زاده گفت: آموزش کشاورزان از اصول مهم پیشرفت کشاورزی است و در این خصوص نظام مهندسی کشاورزی دارای نقش مهمی است.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان هم در ابتدای این نشست از آمادگی کامل این سازمان برای کمک به ارتقای جایگاه علمی و تخصصی بخش کشاورزی استان خبر داد.

فتح اله ابوعلی گفت: هم اکنون سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دارای ۱۵۰۰۰ عضو در ۲۲ رشته تحصیلی می باشد.

وی با اشاره به اینکه نظام مهندسی کشاورزی استان با یک دیدگاه چالاک و پرتحرک طراحی شده است گفت: در حال حاضر ۵۸ مرکز خدمات غیردولتی در بخش کشاورزی خوزستان راه اندازی شده است که به امورات مختلف بخش کشاورزی مانند تشریفات اداری، چند منظوره و همچنین تخصصی می پردازند. با راه اندازی این مراکز که ۲۰۵ عضو دارند زمینه اشتغالزایی فارغ التحصیلان کشاورزی فراهم شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سیستم ارجاع کار به اعضای نظام مهندسی کشاورزی استان گفت: خوزستان در این خصوص جزو استان های برتر کشور است.

وی تاکید کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان در راستای ارتقای سطح تولید و ضریب نفوذ دانش در مزارع، آماده همکاری و تعامل با سازمان جهاد کشاورزی است.

گفتنی در این نشست اعضای شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به جامعه مهندسین کشاورزی و راههای تعامل و همکاری با سازمان جهاد کشاورزی پرداختند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.