تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

تحقیق و تفحص از عملکرد و آمارهای دوران چنگلوایی؛ پیش شرط حمایت تشکلها از کاندیداهای ریاست بر جهاد کشاورزی

تحقیق و تفحص از عملکرد و آمارهای دوران چنگلوایی؛ پیش شرط حمایت تشکلها از کاندیداهای ریاست بر جهاد کشاورزی

در این جلسه پیرامون مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و دو موضوع به تصویب رسید.

یک مقام آگاه در تشکلهای کشاورزی پیرامون جلسه شامگاه دیشب تشکلهای کشاورزی پیرامون تعیین جانشین چنگلوایی در سازمان جهاد کشاورزی به آفتاب کارون گفت: در این جلسه پیرامون مسائل مختلفی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و دو موضوع به تصویب رسید. اولا تعیین شرایط و معیارهای ۹ گانه برای حمایت از کاندیداهای ریاست سازمان جهاد کشاورزی که مقرر گردید تشکلهای سراسر استان بر اساس این شرایط و معیارها به کاندیداها امتیازدهی کنند و سپس افراد دارای بالاترین امتیازها مورد حمایت قرار گیرند. دومین مساله ای که بسیار اهمیت داشت و مورد تصویب و تاکید قرار گرفت این بود که پیش شرط حمایت و همکاری از رییس آینده سازمان جهاد کشاورزی، انجام یک تحقیق و تفحص درون سازمانی از عملکرد و آمارهای دوران مدیریت چنگلوایی بر سازمان جهاد کشاورزی باشد.

وی افزود: تشکلها اعتقاد دارند آمارهای تولید اعلامی در دوره چنگلوایی، بزرگنمایی می شده و از این بابت کشاورزان استان متحمل هزینه های زیادی شده اند. اینک بنظر می رسد در امری بی سابقه در تاریخ کشاورزی خوزستان علیرغم انتقال چنگلوایی به تهران، تشکلهای کشاورزی استان قرار نیست حالا حالاها دست از سر وی بردارند و قصد دارند در دفاع از حقوق کشاورزان خوزستان، اقدامات، آمارها و نحوه مدیریت وی و اثرات آن بر جامعه کشاورزان را مورد بررسی و بازبینی قرار دهند. البته شاید نتیجه بررسی مثل هر تحقیق و تفحصی موید طرف مقابل هم باشد و هیچ ایرادی کشف نگردد.

وی گفت: بعید است کاندیداهای موجود، این خواسته معقول و منطقی و قانونی تشکلها را نپذیرند چرا که در صورت عدم پذیرش این امر، خود بخود در مقابل تشکلها و کشاورزان قرار می گیرند و این تقابل هزینه های زیادی را برای آنها ایجاد خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.