عمل به فرمایشات رهبری، عامل پیشرفت و توسعه كشور است

عمل به فرمایشات رهبری، عامل پیشرفت و توسعه كشور است
امام جمعه اهواز: روزگاری کشور ما توانایی تولید یک فشنگ را هم نداشت، اما امروز ابرقدرت‌های دنیا از ایران موشک و پهپاد می‌خرند که این به علت وجود روحیه انقلابی و جهادی در میان جوانان است.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز روز یکشنبه ۱۸ تیرماه در مراسم بهره‌برداری از مبدل حرارتی در واحد نمکزدایی میدان منصوری، ضمن تشکر از همت و تلاش کارکنان صنعت نفت خوزستان گفت: این روحیه جهادی و انقلابی عامل پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور است.

وی افزود: کشور ما در اوایل جنگ ۸ ساله، قادر به تولید یک فشنگ نبود و وابسته به خارج بودیم، اما با توسعه روحیه جهادی و انقلابی و صنعت، نه تنها در تولیدات نظامی خودکفا شدیم بلکه امروز صادر کننده پیشرفته ترین تسلیحات نظامی به کشورهای ابرقدرت دنیا هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به پیشرفت‌های هسته‌ای افزود: درگذشته جوان ایرانی امکان دستیابی به علم هسته‌ای برای ایران را غیر ممکن می‌دانست چراکه مغزهای جوانان نخبه ایرانی را دچار بحران هویتی کرده بودند؛ که نهایتا در دوران خاتمی به طور کلی صنعت هسته‌ای ایران متوقف شد.

وی ادامه داد: این وضع با دستور قاطع رهبری برای حرکت در مسیر صنعت هسته‌‌ای دچار دگرگونی کامل شد و امروز میزان غنی سازی چند ده برابر دوران گذشته و تعداد سانتریفیوژها هزاران عدد شده است که این نشان دهنده این است هرجا جوانان ایرانی، فقط به خود متکی شدند، شاهد پیشرفت و توسعه بودیم.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به لزوم توجه به فرمایشات رهبری در امور اقتصادی، اذعان داشت: همچون پیشرفت کشور در صنعت هسته‌ای و نظامی، در دولت قبل راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی به خارج اتکا داده شده بود که پس از بد عهدی دشمنان و نمایان شده چهره پلید آنان، دولت فعلی راهکار مشکلات را در داخل کشور دانسته که مطمئن هستیم، شاهد توسعه اقتصادی در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی لزوم توجه به توانایی داخلی در صنعت نفت را نیز لازمه پیشرفت این صنعت دانست و افزود: در صنعت نفت امروز با حضور کارکنان انقلابی و جهادی شاهد پیشرفت‌های شگفتی هستیم که همه آنها نتیجه اعتماد و اتکا به نیرو، توانایی و فکر جوانان داخلی است.

امام جمعه اهواز با تشکر از اقدامات تلاشگران صنعت نفت جنوب در دوران جدید گفت: این پیشرفت‌ها و اقدامات جهادی مایه افتخار و مباهات کل کشور است که جوانان را به آینده امیدوار و نقشه دشمنان را در ایجاد فضای یأس و ناامیدی در کشور ناکام می‌کند که برای این همت، از تک تک کارکنان و مدیران صنعت نفت جنوب تشکر و قدردانی می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.