کد خبر : 50324
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

مدیران کم‌کار خوزستان عزل می شوند

مدیران کم‌کار خوزستان عزل می شوند

استاندار خوزستان: مدیران کم‌کار خوزستان عزل می شوند.

استاندار خوزستان: مدیران کم‌کار خوزستان عزل می شوند.
استاندار خوزستان گفت: به فرمانداران تأکید شده است بر عملکرد مدیران و رؤسای ادارات در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند و مسئولان کم‌کار را کنار بگذارند.

 غلامرضا شریعتی اظهار کرد: در چند روزه اخیر جلسات مختلف را در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی و استانداری برگزار شده است.

وی افزود: تعداد موارد ابتلاء در استان خوزستان افزایش یافته است و باید مراقبت جدی‌تری را انجام دهیم و مردم نیز باید به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی بیش‌ازپیش توجه کنند و رفتار خود را مانند روزهای نخست شیوع ویروس اصلاح کنند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تعداد آزمایشگاه‌های تست کرونا در استان افزایش یافته است، بیان کرد: اکنون عمده بیماران ما بیماران سرپایی هستند که حالشان خوب است که این موضوع بیانگر قدرت بیماریابی ما است.

شریعتی تصریح کرد: هر چه زودتر بتوانیم بیماران را از جامعه جدا کنیم، برای ما نقطه مثبت است چرا که افراد کمتری مبتلا می‌شوند.

وی با عنوان اینکه تعداد مرگ‌ومیر ناشی از شیوع کرونا در استان خوزستان پایین و تحت کنترل است، گفت: سلامت مردم اولویت ما است و اگر برای تحقق آن نیاز به اعمال تصمیمات سخت‌گیرانه‌تری باشد، به طور قطع آنها را انجام خواهیم داد.

استاندار خوزستان به افزایش اکیپ‌های نظارتی در اهواز خبر داد و بیان کرد: اکنون با طغیان این بیماری در شهرهای استان روبه‌رو هستیم و بنا داریم با اعمال نظارت‌های بیشتر گسترش بیماری را کاهش دهیم.

شریعتی افزود: به فرمانداران تأکید شده است بر عملکرد مدیران و رؤسای ادارات در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت کنند و مسئولان کم‌کار را کنار بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.